کد خبر: ۹۰۴۷۵۹۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، در هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان پایگاه شهید مطهری جسیدان آستانه اشرفیه، موفق‌ترین پایگاه مقاومت بسیج محلات براداران استان گیلان  در سطح نواحی سپاه قدس گیلان انتخاب شد.
در هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان اعمال ارزیابی عملکرد در رده‌ها راهی مطمئن برای بهبود رفتار و عملکرد سازمانی برشمرده شد و فرماندهان برتر و موفق سپاه نیز بر تعامل و عملکرد صحیح کارکنان برای موفقیت تاکید کردند.

در این همایش سردار محسن قادری مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان فرمانده سپاه ناحیه آستارا، حجت الاسلام سید اکبر حسینی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن، سرگرد جمشید پرورش فرمانده حوزه بسیج شهید مدنی شهری سپاه ناحیه صومعه‌سرا  مطالبی را بیان کردند.

در این جشنواره، پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی برتر به اهم برنامه‌های اجراشده در راستای اعتلای بسیج ازجمله احداث مسکن محرومین، حلقات صالحین، ارتباط مؤثر با بسیجیان و پرداختن به برنامه‌های فرهنگی به‌عنوان عوامل موفقیت برشمرده شد

مسئول پایگاه شهید مطهری جسیدان آستانه اشرفیه طی گفتگو کوتاه، خلاقیت در امور ابلاغی و فعالیت مستمر این پایگاه را از نکات موفقیت و انتخاب برتر در بین  پایگاه‌های نواحی سپاه قدس  گیلان برشمرد.

امیر ندیمی افزود:  سفره افطاری خیابانی، به ویژه در ماه مبارک رمضان و استمرار آن در سه سال گذشته، امداد رسانی در مواقع بحرانی مثل برف و سیل، اردوی جهادی، کمک رسانی به محرومین، کمک در تعمیرات منزل، توزیع بسته‌های غذایی، مردم داری، جذب حداکثری را از موارد‌ی برشمرد که با تلاش مجموعه اعضای پایگاه باعث موفقیت پایگاه شهید مطهری جسیدان در سطح نواحی سپاه قدس گیلان شد.

گفتنی است در این جشنواره از تعدادی از فرماندهان و مسئولان رده‌های برتر سپاه قدس گیلان با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات