خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با تاکید بر وحدت مردم در برابر مشکلات اقتصادی گفت: منفعت طلبی عده ای سودجو در داخل، برخلاف مصالح مردم و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۵۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: متاسفانه برخی در کشور می خواهند مانند شرایط سال های دفاع مقدس، از وضعیت موجود و آب گل آلود ماهی گرفته و بهره های اقتصادی ببرند.
وی ادامه داد: عده ای نیز در کشور ارز 4200 تومانی دریافت کرده اما آن را در جایی غیر از مصارف تعیین شده هزینه کرده یا با آن کالاهای خریداری شده را احتکار کرده اند که این امر شایسته کشور و نظام اسلامی نیست.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: هرچند رئیس قوه قضائیه از رهبر انقلاب برای برخورد با مفسدان اقتصادی کسب اجازه کرده اما مردم باید به جای منافع شخصی به فکر سایر آحاد در جامعه باشند.
وی گفت: عده ای سودجو در کشور به دنبال تامین منافع شخصی و انباشتن ثروت های بادآورده و چندین برابری از وضعیت به وجود آمده اقتصادی هستند که باید با این گونه افراد برخورد شود.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: این افراد باید از خدا ترسیده، در برابر ائمه معصومین(ع)، رهبری و خون شهدا احساس مسئولیت کرده و مصالح ملت را در نظر گرفته و خود را اصلاح کنند.
خطیب جمعه مراغه همچنین با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: در روزهای گذشته بر اثر حمله وحشیانه مزدوران این رژیم، عده ای دانش آموزان یمنی به شهادت رسید که این حادثه دلخراش با محکومیت کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی همراه شد.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: این گونه جنایت ها، بر خلاف مبانی حقوق بشر بین المللی و حقوق بشر اسلامی بوده و محکوم است.
وی ادامه داد: آل سعود سابقه طولانی در جنایت علیه مردم داشته که نمونه آن کشتار و شهادت حجاج ایرانی در سال 66 بود.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: شهادت عده ای از حجاج بیت الله الحرام در سال 94 نیز براثر سو مدیریت و بی کفایتی حکام و مسئولان آل سعود اتفاق افتاد.
وی با اشاره به 26 مرداد سال 67 سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: این روز یادآور بازگشت ‌آزادگان به میهن اسلامی است که در سال های اسارت در زندان های رژیم بعثی در برابر شکنجه ها و آزار مزدوران آن رژیم ایستادند و برخی نیز به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به فرارسیدن عید سعید قربان افزود: این عید بزرگ اسلامی، عید عبودیت و بندگی در برابر خداوند است.

ارسال نظرات