عضو فقهای شورای نگهبان گفت: با توجه به ظرفیت های موجود و قدرتی که داریم می توانیم تمام مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را با تدبیر و تلاش حل کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۵۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر کشور بیان داشت: هر چند عوامل خارجی هم در این مشکلات کم و بیش دخالت داشتند، ولی هر انسانی که اندکی آشنایی با مسائل داشته باشد متوجه می‌شود که این مشکلات ناشی از سوء تدبیر و مدیریت است.

امام جمعه موقت یزد عنوان کرد: با وجود آنکه به برخی‌ها به صورت علنی، خصوصی، کتبی و شفاهی تذکر داده شد که در مسیری که حرکت می‌کنید اشتباه است، توجهی صورت نگرفت. متاسفانه بی فکری، خود باختگی، تبلیغات دشمن روی ذهن عده‌ای تاثیر گذاشته بود و این افراد راه کج را تا سرشان به سنگ خورد طی کردند.

وی گفت: الحمدلله انقلاب در مسیر خود در حال حرکت است، اما اگر سوء مدیریت‌ها، اعتماد به افراد ناشایست و اعتماد به دشمن نبود الان چرخ انقلاب با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت بود.

عضو فق‌های شورای نگهبان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این مسیر اشتباه را دوباره تکرار نکنیم و مسیر غلطی که بار‌ها آزموده ایم دوباره تجربه نکنیم.

وی ابراز امیداوری کرد: اکنون با توجه به ظرفیت‌های موجود و قدرتی که داریم می‌توانیم تمام مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... را با تدبیر و تلاش حل کنیم.

آیت الله مدرسی تاکید کرد: در مشکل‌ترین شرایط، جوانان این کشور با نثار جان خود توانستند توطئه‌های بین المللی را خنثی کرده و آن جنگ هشت ساله را با پیروزی به اتمام برسانند. اکنون نیز مسائل به وجود آمده نسبت به مسائل قبل هیچ است تنها لازم است که با اتکال به خداوند، انسجام داخلی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی زمینه رفع مشکلات را فراهم کنیم.

عضو فق‌های شورای نگهبان همچنین ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را گرامی داشت.
ارسال نظرات