خبرهای داغ:
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول خبر داد؛
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از اجرایی شدن طرح شهید بهنام محمدی در سال تحصیلی 98-97 در مدارس متوسطه دوره اول شهرستان دزفول خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۲۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول، عبدالمحمد جرجانی در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی، از از اجرایی شدن طرح شهید بهنام محمدی در سال تحصیلی 98-97 در مدارس متوسطه دوره اول شهرستان دزفول با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه دزفول خبر داد.
وی افزود: این طرح با هدف سازماندهی فعالیت های تربیتی در شهرستان و به منظور تکمیل فرایند آموزش در خانه، مدرسه و مسجد با تأکید بر تربیت نوجوان انقلابی اجرا خواهد شد.
جرجانی بهره گیری از ساعات پرورشی و دفاعی و همچنین زنگ های تفریح را زمان مناسبی برای پیاده سازی طرح شهید بهنام محمدی دانست و تصریح کرد: دانش آموزان در این ساعات و با بهره گیری از جوانان نخبه مسجدی این شهرستان به انجام کارهای پژوهشی چون سازه های ماکارونی ، نجات تخم تخم مرغ، پرواز پارا گلایدر و ... می پردازند.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول  اظهار کرد: با توسعه این طرح در مناطق محروم شهرستان می توان بسیاری از نوجوانان مستعد و پرتلاش را جذب کارهای پژوهشی و در نهایت جذب مساجد کرد و در نهایت فرایند آموزش و تربیت انقلابی را در خانه، مدرسه و مسجد ادامه داد. 
دراین دیدارنیزسرگردپاسدارگل آراجانشین ناحیه دزفول ازآمادگی این ناحیه جهت اجرای منسجم طرح مذکوردرمدارس باهمکاری اداره آموزش وپرورش خبرداد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها