خبرهای داغ:
به مناسبت 26مردادسالروزبازگشت آزادگان سرافرازبه میهن اسلامی
دراین بیانیه آمده است آزادگان سرافراز نماد مقاومت و ایثارگری ملت این هستند که در اوج مظلومیت، سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بودند.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۲۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

این بیانیه تصریح کرده است:آزادگان عزیزپس ازگذشت سال ها ازآن روزحماسی، تمامی توان وهمت خویش رادرراه خدمت به انقلاب اسلامی ،سازندگی وتوسعه کشوربه کارگرفته وسمبل پایداری ایران اسلامی هستند.
درجنگ تحمیلی امروزنیزکه همان جنگ اقتصادی است وازسوی استکبارجهانی برماتحمیل شده است ،استفاده ازظرفیت این عزیزان درپیشبرداهداف وآرمانهای انقلاب ضرورتی است که توجه جدی تربه آن می تواندکشوررادرعرصه های گوناگون بویژه درحل مشکلات اقتصادی به مرزخودکفایی نزدیک ترکند.
امروزنیزدرمیان هجمه تمام قددشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران،آزادگان سرافرازازپیشتازان حمایت ازولایت ورهنمودهای رهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای هستندودرتلاش برای ساختن ایرانی آبادومتکی به خودازهیچ کوششی دریغ نمی کنند.

در پایان این بیانیه ناحیه مقاومت بسیج دزفول ضمن تبریک فرخنده روز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی به تمامی آزادگان سرافراز و خانواده‌های معظم وصبور آنان ، بر ضرورت تکریم و قدردانی از مجاهدت‌هاورشادتهای این عزیزان تاکیددارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها