نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

تلاش امریکا در جنگ روانی علیه ایران ایجاد یاس در بین مردم و مسئولان

امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا که از سوی برخی ها در داخل کشور مطرح می شود، گفت: مقامات آمریکایی با طراحی و اجرای جنگ روانی علیه ملت ایران که با پشتیبانی سنگین رسانه ای همراه است تلاش دارد در دل مردم و مسئولان یاس و نا امیدی ایجاد کند.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۱۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود : طرح مذاکره بدون پیش شرط با ایران از سوی رئیس جمهور آمریکا در داخل این کشور هم مورد استقبال واقع نشد و بعد از آن وزیر خارجه آمریکا برای مذاکره این ۱۲ عنوان شرط مطرح کرد.
وی با بیان اینکه کودتا ۲۸ مرداد نتیجه اعتماد دکتر مصدق به آمریکا بود بیان کرد: تاریخ معاصر ایران مملو از تجربه های تلخ اعتماد به آمریکا است و توافق نامه برجام یکی از آن هاست.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه هر گونه اعتماد به آمریکا پیامد های جبران ناپذیری علیه ملت ایران و استقلال ایران اسلامی خواهد داشت، اظهارداشت: همان طوریکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هفته گذشته در دیدار اقشار مختلف مردم فرمودند؛ «نه جنگی خواهد بود و نه جمهوری اسلامی ایران با آمریکا مذاکره خواهد کرد‌».

ارسال نظرات
آخرین اخبار