فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

دفاع از ارزش های انقلاب مهم ترین رسالت سپاه و صدا و سیماست

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل جدید صدا و سیمای استان، دفاع از ارزش هاي انقلاب و پاسداري از آن ها را از مهم ترين وظايف و رسالت هاي دو نهاد سپاه و صدا و سیما عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۸۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم گفت: با تعامل و هم افزايي هم اين دو نهاد در کنار دیگر نهادهاي انقلابي انشاالله بتوانيم ماموريت خود را در پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي و عرصه جنگ نرم به نحو شايسته به سرانجام برسانيم.

وی توجه به منويات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب و انجام فرامين معظم له در حوزه فرهنگ و رسانه را از وظايف مهم رسانه ملي در استان دانست و خاطرنشان کرد: راه پر خطر و فراز و نشيبي در حوزه جنگ نرم و استراتژي و امپراتوري رسانه اي در پيش داريم و بايد با نصب العين قراردادن منويات رهبري بتوانيم ارزش مدار، انقلابي و هنرمندانه در اين جنگ حضور پيدا کنيم.

سردار خرم با اشاره به قابليت هاي آذربايجان شرقي در حوزه هاي مختلف اظهار کرد: آذربايجان شرقي، استاني تاريخي، حساس و تاثيرگذار در داخل و خارج از کشور است و مردم اين استان مردمي فهيم، انقلابي با پيشينه اي درخشان است بنابراين رسالت ما در اين استان بسيار حساس و سنگين است و ما اميدواريم با توليد و پخش برنامه هاي فاخر، هنرمندانه، مبتکر و خلاق بتوانيم در جذب مخاطب موفق باشيم.

وي افزود: همکاران صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي، همکاراني خلاق و نوآور هستند و ذخايري از نيروهاي فکري، ارزشي، انقلابي و هنري در اين مرکز وجود دارد که با بهره گيري از تمام نيروها مي توان از لحاظ سازماني در تراز شبکه هاي استاني قرار گرفت.

دفاع از ارزش های انقلاب مهم ترین رسالت سپاه و صدا و سیماست

مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي هم در اين ديدار بر استفاده از تمام ظرفيت بي نظير استان در حوزه هاي مختلف تاکيد کرد.

مرتضي صفري گفت: صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي در توليد آثار فاخر نيازمند همراهي بيش از پيش سپاه عاشورا و دیگر نهادهاي انقلابي و فرهنگي است.

وي افزود: صدا و سيما با تمام توان در جهت تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.

صفري حماسه دفاع هشت ساله را برگ زرين تاريخ ايران اسلامي بيان و خاطرنشان کرد: هر اندازه در حوزه جهاد و شهادت و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام چه در دوران گذشته و چه در زمان حال کار فرهنگي انجام شود باز هم ظرفيت براي کار بيشتر وجود دارد.

وی مسائل فرهنگي را نقطه هدف دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد و يادآور شد: حوزه جنگ نرم که همان حوزه فرهنگي است بسيار مهم است و توجه به تقويت و توسعه اين حوزه يکي از ضرورت هاي امروز جامعه اسلامي است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها