دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه بودجه تمام استان ها یکسان است اما نحوه مدیریت فرق دارد، گفت: در گیلان در سال ۹۶ یک هزار واحد مسکونی ساخته شده است که اوج همت و مدیریت را نشان می دهد.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۷۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محسن قادری دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مایه خرسندی من است که در استانی با فرماندهان دلیر حضور دارم، اظهار کرد: امروز جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده شده است پس باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی افزود: امروز مراسم های شمای برای شهدا در خارج از استان گیلان به نوعی الگو با ویژگی های منحصر به فرد تبدیل شده است.

 

** وحدت گیلانی ها موجب سرافرازی ما و سرشکستگی دشمن است/ از سردار عبدالله پور تشکر ویژه دارم

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه وحدت گیلانی ها را موجب سرافرازی ما و سرشکستگی دشمن دانست و افزود: این اتحاد خاری در چشم کسانی است که مشکلات کوچک را بزرگ نشان می دهند.

سردار قادری ضمن تشکر از فعالیت های سپاه چه در استان و چه در سایر کارها نظیر فعالیت های سپاه در سر پل ذهاب، اذعان کرد: این روابط خوب و موفقیت را مدیون فرماندهان سپاه و مسئولان هستیم که در این راستا از سردار عبدالله پور تشکر ویژه ای دارم.

 

** بودجه تمام استان ها یکسان است اما نحوه مدیریت فرق دارد

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه بودجه تمام استان ها یکسان است اما نحوه مدیریت فرق دارد، اذعان کرد: در گیلان در سال ۹۶ حدود یک هزار واحد مسکونی و روستایی ساخته شده است اوج همت و مدیریت را نشان می دهد.

 

** هدف اصلی جشنواره مالک اشتر بهبود سازمانی است

وی در رابطه با جشنواره مالک اشتر با اشاره به اینکه حضور در این نوع مراسم توفیق می خواهد، بیان کرد: هدف اصلی جشنواره مالک اشتر بهبود سازمانی و هدف گذاری است.

سردار قادری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه، گفت: دستورات مقام معظم رهبری در سپاه انجام شد و موفقیت آمیز بود.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه موفقیت بقای هر سازمان را طریق عملکرد آن دانست و افزود: ارزیابی عملکرد از این جهت است که بدانیم اهداف سازمان چطور بوده و هر روز این عملکرد ها پر رنگ تر شده است.

وی با بیان اینکه نمیتوان برنامه ای را ابلاغ کرد اما اجرا و ارزیابی نکرد، اشاره کرد: ارزیابی راهی مطمئن برای بهبود رفتار و عملکرد در سپاه است و اگر ارزیابی نکنیم نمی توانیم فعالیت ها را درک کنیم و زمانی که درک نباشد کنترل کردن آن ممکن نیست و در نتیجه روند بهبود بخشی آن کاهش میابد.

سردار قادری با اشاره به اینکه در اشراف یک قاعده جدا از سپاه وجود دارد که سپاه را ارزیابی می کنیم، گفت: در این ارزیابی ها خیلی نمرات به هم نزدیک شده است و طبق فرمایشات سردار سلامی باید مثل پازدن دوچرخه در یک راهپیمایی با یکدیگر رقابت پاک و سالم داشته باشیم.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه هر سپاهی که ۳ سال پیاپی موفق شود سپاه ممتاز نامگذاری می شود بیان کرد: اگر سپاهی دارای رتبه برتر نباشد اما هر سال دارای رشد باشد به عنوان سپاه موفق تر اعلام می شود./ 8 دی

ارسال نظرات