امام جمعه موقت باقرشهر با اشاره به حادثه اخیر در این شهر گفت:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه موقت باقرشهر با اشاره به اتفاقات تلخ اخیر باقرشهر گفت: در جامعه همواره از این نوع قتل ها رخ می دهد اما در قتل اخیر باقرشهر متاسفانه قضایایی رخ داد که بسیار ناپسند است، نباید بگذاریم شیطان در ما نفوذ کند، بعضی ها «افغانی-ایرانی» راه انداخته اند که اصلا پسندیده نیست. تقوای الهی را نباید فراموش کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۷۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام اصغری افزود: خوشبختانه عوامل هشیار نیروی انتظامی به سرعت قاتلین را دستگیر کردند، از قوه قضاییه هم خواستاریم تا به سرعت به این ماجرا رسیدگی کرده و قاتلین را مجازات کند؛ مطمئنا برادران افاغنه هم از برخورد با مجرمین حادثه اخیر باقرشهر استقبال می کنند؛ برادران و خواهران عزیز همواره انس و محبت بین افاغنه و ایرانی ها را رعایت کنید.

وی خاطرنشان کرد: باقرشهر سال ها است که افاغنه را پذیرفته و هرچه داشته با آن ها تقسیم کرده است. امروزه در برخی مساجد ما حضور افاغنه از ایرانی ها بیشتر است، اکثر برادران افاغنه انسان هایی مخلص و متعهد و پیشتاز در عرصه دفاع از حرم هستند. امیدواریم اتفاق پیش آمده موجب اتحاد بیشتر ایرانی ها و افاغنه شود.

ارسال نظرات