رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مختلف مردم فرمودند: شبح جنگ را مطرح می‌کنند تا ترسو‌ها را بترسانند، در مسئله‌ی مذاکره هم یک بازی پیش‌پاافتاده می‌کنند. یکی می‌گوید مذاکره با پیش‌شرط یکی می‌گوید مذاکره بدون پیش‌شرط. دو کلمه در این باره به مردم بگویم: جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد، این خلاصه‌ی حرف بود که همه‌ی مردم ایران بدانند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۴۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه و همزمان با سخنرانی مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) در دیدار با اقشار مختلف مردم، طرح سخن نگاشت با موضوع عدم اتفاق جنگ منتشر شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مختلف مردم فرمودند: آمریکایی‌ها اخیراً درباره‌ ما هم بی‌شرمانه حرف می‌زنند. غیر از تحریم دو چیز دیگر را مطرح می‌کنند یکی مسئله‌ی جنگ و یکی مذاکره. شبح جنگ را مطرح می‌کنند تا ترسو‌ها را بترسانند. در مسئله‌ی مذاکره هم یک بازی پیش‌پاافتاده می‌کنند. یکی می‌گوید مذاکره با پیش‌شرط یکی می‌گوید مذاکره بدون پیش‌شرط. دو کلمه در این باره به مردم بگویم جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.

این خلاصه‌ی حرف بود که همه‌ی مردم ایران بدانند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها