جانبازان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و نظام هستند

فرماندار شهرستان فردیس گفت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس صاحبان اصلی این انقلاب اسلامی و نظام مقدس هستند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۳۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابوالفضل اینانلو در آیینی به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، افزود: کسانی که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند، ایثارگران و آزادگان بودند که با تحمل همه رنج ها و اذیت و آزارهایی که رژیم عراق بر آنان روا داشت، افتخار آفریدند.

جانبازان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و نظام هستند
وی افزود: فداکاری های جانبازان به هیچ وجه از یاد ملت ایران بیرون نخواهد رفت، ما همه مدیون فداکاری ها و ایثارگری جانبازان هستیم. 


اینانلو افزود: آزادگان نیازهای مادی و معنوی دارند، فرزندانشان بیکارند و نیاز به همکاری دستگاه های اجرایی برای اشتغال دارند.


اینانلو خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان فردیس موظفند که ایثارگران و جانبازان را در اولویت کاری قرار دهند و مسایل پیش روی آنها را حل کنند. 


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس نیز گفت: ایثارگران با رشادت ها در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از هستی خویش گذشتند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و او را به زانو در آوردند. 


حجت الاسلام حمید رضا ولیزاده افزود: جانبازانی که به درجه شهادت نایل می شوند بخشی از این دوستان از کاروان دور مانده اند در قالب اسارت جانبازی که آرام آرام به این کاروان شهادت می پیوندند. 


وی اظهار داشت: آزادگان کسانی بودند که با لبیک به فرمان امام راحل (ره) به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند تا از ناموس و شرف و عزت ملت ایران و نظام اسلامی دفاع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها