خبرهای داغ:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت:رئیس جمهور آمریکا که عده ای می گوید دیوانه است یا نیست سیاست پیچیده مأمونی را اجرا می کند و رهبر انقلاب امام رضا وار در مقابل این پیچیدگی ها ایستاده اند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۱۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در جمع راویان انقلاب و دفاع مقدس شاهرود در سخنانی با اشاره به اهداف مأمون از فراخوان امام رضا به مرو و‌ مطابقت با شرایط امروز افزود: مامون از آوردن امام رضا به مرو اهداف خاصی داشت از آن‌جمله، ایجاد مصونیت برای خود تا نگاه مردم مثبت شود نسبت به او و حیثیت خود را ترمیم کند به خاطر برادر کشی و امام رضا در مدینه کار می کرد تا جریان ولایت و امامت را زنده و حفظ کند و مأمون عباسی انسان زیرک و مرموز بود و می دانست امام اگر در مدینه کار کند مقدمه فروپاشی حکومت او می شود و او را به نزد خود خواند تا ایشان را کنترل کند.
وی گفت: نفوذ معنوی امام مهم بود و اگر کنار مأمون قرار می‌گرفت نفوذ معنوی کمک می کرد به مأمون و مشروعیت دادن به خلافت و حکومتش بود و عده ای مردم با حکومت مامون مخالف بودند و زرنگی کرد که اگر امام بیاید قوی می شود و آنها را می خواست بترساند.
قندهاری با اشاره به سیاست امام رضا در برابر مأمون افزود: حال امام برابر مأمون چه کند و زمانه امروز ما و پیچیدگی کشور، منطقه و سیاست امروز چگونه برخورد کنیم که نوع سیاست ما باید مانند امام هشتم باشد.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان عنوان کرد: امام هشتم باید بفهماند که از این سفر راضی نیست و در ابتدای سفر بر قبر پیامبر رفتند و نارضایتی خود را از این سفر اعلام کردند، امام خانواده را جمع کرد تا گریه کنند که این سفر برگشتی ندارد.
وی با تاکید بر اینکه باید از تاریخ عبرت بگیریم و رهبری هم تاکید دارند افزود: سهم ما چیست؟ آیا عبرت های عاشورا را برای خود و خانواده تبیین کردیم؟ کار امام هشتم خطدهی و بصیرت افزایی و روشنگری است.
وی عنوان کرد: حضرت خانواده را در مدینه گذاشت و تنها رفت در صورتی که می خواستند ولیعهد شوند و باید خانواده را می برند و به شکلی سیاست شیطانی مأمون را زیر سوال ببرد و ایجاد سوال در اذهان کرد که نوعی سیاست است که کم توجه می کنیم و دشمن شبهه می کند و ما باید این سوالها را مطرح و پاسخ دهیم.
قندهاری با بیان اینکه امام رضا ردای امامت را به حضرت جوادالائمه سپردند گفت: امام به مرو رسیدند و برخی دوستان به امام برای مسئولیت جدید تبریک می گفتند و امام می فرمود تبریکی ندارد و یک‌نوع مبارزه منفی می کردند و خبر دادن از شهادت خود بدست مأمون عباسی به مردم از دیگر سیاست های امام در برابر توطئه مأمون بود.
وی اضافه کرد: امام آمد کنار مأمون اما طوری نشان داد که همه فهمیدند هیچ ارتباطی امام با مأمون ندارد و امروز شباهت دارد به زمان مأمون، رئیس جمهور آمریکا که عده ای می گوید دیوانه است یا نیست این سیاست پیچیده مأمونی است که مهم است و حتی بعضی از حزب اللهی های ما به سمت آنها گرایش دارند و حرکت می کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: این فهم باید مقدمه ای شود برای آینده ما و باید ببینیم کجا کوتاهی کردیم‌که این اتفاق افتاده است.در برابر این سیاست عده زیادی فریب خورده و می خورند و یک کسی امام رضا وار باید در مقابل این پیچیدگی ها بایستد و مبارزه کند که رهبری انقلاب است.
وی اظهار کرد: اما اکثر مردم ما توجه ندارند و باید بپذیریم آمریکا توانسته سیاست خود را به ما بقبولاند.
قندهاری با بیان اینکه افتخار به گذشته امید به آینده شعار امسال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران است افزود: دشمنان می خواهند به جامعه ایران بقبولانند یک فرد در کشور تصمیم می گیرد و بس، استکبار این را دارد جا می اندازد، آمریکا دنبال این است که اینگونه به نظر برسد در ایران دیکتاتوری و استبداد است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آمریکا به دنبال این است که به اینجا برسیم که رهبری انقلاب چرا کاری نمی کند و چیزی نمی‌گوید به سخنان جان بولتون در سال ۲۰۱۶ در گردهمایی منافقین اشاره کرد و گفت: بولتون در این گردهمایی می گوید نباید بگذاریم رژیم ایران چهل سالگی خود را ببیند و تجمعاتی که می شود دست منافقین و دشمنان و معاندین در کار است که با مشکلاتی که هست مردم را در صحنه بکشانند و آشوب درست کنند.
وی اضافه کرد: معاویه سیاست شیطانی داشت اما مأمون سیاست های شیطانی بیشتر داشت، شرایط ما خطرناکتر از دوران ابتدایی انقلاب و امام است اما تدبیر رهبری عظیم است و ما را از این بحران ها نجات خواهد داد و آتش ها خاموش خواهد شد.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار دولتی ها گفت: رهبری انقلاب در این دیدارها به نکاتی از جمله اقتصاد مقاومتی با فرماندهی واحد، تهیه نقشه راه مالی و ارزی، رسیدگی جدی به بانک ها، تقویت بخش خصوصی، برخورد قاطع با متخلف، اشراف و اعمال قدرت در منافع مالی، استمرار و فعالیت مجاهدانه برای مبارزه با تحریم ها، اقدام به هنگام و علاج واقعه قبل از وقوع، مبارزه واقعی با فساد، اول عمل کنیم بعد صدا در بیاوریم، پاسخگو بودن به مطالبات مردم، اقتصاد مقاومتی که امروز نیاز جامعه است اشاره و تاکید کردند باید شما باشید و پاسخگو باشید و وعده های خود را عمل کنید.
وی تصریح کرد: رهبری جایگاهی دارد طبق روایات و قانون اساسی که سیاست های کلان نظام را هدایت می کنند، اما قوا باید طبق قانون به وظایف خود عمل کنند و مردم باید مطالبه کنند، هر چند رهبری مطالبه و تذکر می دهد.
قندهاری با بیان اینکه هوشیار باشیم افزود: مثلث شوم منافقین، سلطنت طلب ها و رژیم صهیونسیتی تلاش دارند و در راس آنها آمریکا شیطان بزرگ است و اگر مردم همراهی نکنند امام معصوم‌هم باشد خانه نشین می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها