خبرهای داغ:
سران طوائف استان سیستان و بلوچستان به منظور وحدت هر چه بیشتر بین اهل تسنن، از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۰۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز؛ سران طوائف استان سیستان و بلوچستان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بازدید و با سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس دیدار کردند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خطاب به سران طوائف اظهار داشت: دفاع مقدس به همه اقشار مختلف مردم تعلق دارد و به یگان خاصی متعلق نیست و این را از تعدای شهدای اهل تسنن و حضور مذاهب مختلف دیگر در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس می توان درک کرد.

سرهنگ گرامی ضمن اظهار خرسندی از توجه سران طوائف به دفاع مقدس و انقلاب تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، مذاهب کشور و به خصوص اهل تسنن در بحث دفاع از مرزها به نحو بسیار مطلوب وارد عمل شده­ اند و در همه عرصه های دفاع از نظام، این مهم را اثبات نموده اند. همان گونه که در طول ۸ سال دفاع پا به پای اقشار مردم از کشور و دین خود حفاظت نمودند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس ضمن اشاره به فلسفه دفاع و کلمه شهید گفت: در بحث شهدا نگاه ما به شهید است و تفاوتی بین شهید شیعه و سنی و مذاهب دیگر وجود ندارد چرا که در طول دوران دفاع مقدس و امروز که بحث دفاع از مرزها و امنیت و دفاع از حریم اهل بیت مطرح است، اهل تسنن دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا نموده اند و این مهم از شمار شهدای امنیت در استان سیستان و بلوچستان قابل لمس و درک است.

در این دیدار سران طوائف ضمن ابراز خرسندی از نظام و ولایت فقیه اظهار داشت: تجلیل از شهید شوشتری باعث انسجام هر چه بیشتر در سیستان و بلوچستان شد که ما نیز تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع می نماییم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سران طائف از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس بازدید نمودند و «اکبر آرام» از پیشکسوتان روایتگری دفاع مقدس ضمن معرفی موزه دفاع مقدس فارس و شهدای شاخص این استان، به روایت گری پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها