خبرهای داغ:
سردار فضلی که در مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام شهر صدرا در شیراز حضور یافت گفت: خون شهداء انقلاب و مردم ولایت مدار را بیمه کرده و هجمه فرهنگی امروز طبیعی است.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۸۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه شب گذشته در مراسم دومین سالگرد تدفین شهید گمنام صدرا که به همت سپاه ناحیه محمد رسول الله (ع) شیراز برگزارشد،گفت: خون شهداء انقلاب و مردم ولایت مدار را بیمه کرده و هجمه فرهنگی امروز طبیعی است چرا که انتظار نیست دشمنان دست روی دست بگذارند! باید هوشیار باشیم به تکلیف انقلابی خودمان عمل کنیم.

وی افزود: امروز جغرافیای کشور یمن در اختیار انصار الله است و این همان تفکر بسیجی و استراتژیک مقاومت سبب شده عرصه را بر سعودیها و تکفیری ها تنگ نمایند.

این مقام نظامی در سپاه گفت: رهبر انقلاب چند روز پیش تحلیل دشمن را برملا کرد و از تعبیر مذاکره و جنگ حجت برهمگان تمام کردند که دلمان بیش از این به گفت و گو با با نااهلان خوش نکنیم.

جانشین سابق سازمان بسیج کشور تصریح کرد: در حالی که در شرایط گرانی و تورم دشمنان با هجمه روانی و بستر سازی اجتماعات مردمی دنبال می کنند اما ملت ما بصیر هستند و دست رد برتوطئه های آنان می زنند.

وی افزود: مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند هرچند شرایط تورم و گرانی موجود ضعف در حوزه مدیریتی است.

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری سپاه با اشاره به عملیات روانی، رسانه ای دشمنان در شرایط کنونی گفت:  رویکرد دشمنان با بهره گیری از قدرت رسانه ای بدنبال تغییر افکار  مردم از این نظام هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها