خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهاربا بیان اینکه خبرنگاران باید هوشیار باشند و حرکات دشمن را رصد کنند، گفت: خبرنگاران رسالت و سه وظیفه مهم بر عهده دارند اینکه که واقعیت را بگویند و مطالبه‌گری و امیدبخشی به مردم داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۵۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

رسالت مهم خبرنگاران انعکاس واقعیت، مطالبه‌گری و امیدبخشی به مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدولی دارابی در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج شهرستان بهار اظهار داشت: با توجه به شرایطی که امروز کشور از نظر اقتصادی و سیاسی دارد، این امر رسالت خبرنگاران را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن با ابزار و سلاح همه کاری می‌کند، گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات اهداف خود را دنبال می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به اثربخشی رسانه‌ها افزود: در زلزله بم و حادثه ساختمان پلاسکو با ورود خبرنگاران و رسانه‌ها به عرصه همه مردم پای کار آمدند و کمک کردند.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها با افکار مردم سر و کار دارند و می‌توانند کاری کنند که مردم به انقلاب بد گمان یا که امیدوار شوند و این امر اهمیت جایگاه خبرنگاران را نشان می‌دهد.

دارابی با اشاره به رسالت مهم و خطیر اصحاب رسانه و با بیان اینکه خبر باید تأثیرگذار باشد، ابراز داشت: امروز دشمن با رسانه تبلیغاتی قوی پای کار آمده و رسانه‌های ما نیز باید با آنها مقابله کنند.

وی با اشاره به تولیدات صداو سیما و دیگر رسانه‌ها اضافه کرد: باید در تولیدات به ذائقه مردم و به ویژه جوانان اهمیت داد تا به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های بیگانگان نروند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند در جامعه بسیار تأثیرگذار بوده و مشکلات را پیگیری کنند و مطالبه‌گری داشته باشند.

وی خطاب به خبرنگاران با بیان اینکه شما صدای مردم هستید، گفت: رسانه‌های ما در برابر همه مؤظف هستند و می‌توانند مطالبات مردم را پیگیری کرده و به نتیجه برسانند.

دارابی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد امیدواری در بین مردم و جامعه افزود: رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه به خوبی ورود کنند و در کنار نشان دادن مشکلات و به چالش کشیدن ناهنجاری‌های فرهنگی جامعه برای رفع آنها، امید را به جامعه تزریق کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید هوشیار باشند و حرکات دشمن را رصد کنند، تأکید کرد: خبرنگاران رسالت و سه وظیفه مهم بر عهده دارند اینکه که واقعیت را بگویند و مطالبه‌گری و امیدبخشی به مردم داشته باشند

انتهای پیام/

ارسال نظرات