مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان طی بازدیدی به اتفاق جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان و هیئت همراه از روزنامه مردم نو داشت، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی بخشی به جامعه است.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۵۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام متین بر لزوم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح به مردم تاکید کرد و گفت: آگاهی بخشی در اسلام همیشه امری مبارک و پسندیده بوده است.

وی با اشاره به جایگاه مهم رسانه و مطبوعات در جامعه، افزود: استراتژی و رویکرد مطبوعات در اطلاع رسانی، باید در راستای تلاش برای دستیابی به هدف ایده آل حفظ نظام جمهوری اسلامی باشد. آرمانی بودن این هدف سبب کنار گذاشتن سلایق و جناح بندی های سیاسی و فراجناحی شدن تاکتیک ها و روش ها میباشد.

در ادامه، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان نیز ضمن قدردانی از همکاری روزنامه مردم نو در اطلاع رسانی فعالیت های مختلف فرهنگی سپاه، گفت: تلاش سپاه همواره بر آن بوده که دولت را در زمینه های مختلف یاری کند؛ چرا که کمک به دولت، کمک به مردم است.

وی با استناد به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مردم عائله ما هستند،اظهار کرد: در صورت لزوم، هیچ منعی برای ورود سپاه و بسیج به عرصه های مختلف وجود ندارد.

طهماسبی افزود: سپاه فعالیت های متعددی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی، امداد رسانی به مناطق محروم، تلاش برای حفظ آمادگی دفاعی، عمق بخشی به انقلاب اسلامی، مقابله با جنگ نرم و... دارد که در این راستا همکاری و حمایت رسانه ها ضروری است.

ارسال نظرات