تهدیدهای آمریکا با تقویت هرچه بیشتر وحدت ملی همراه شد

رئیس اتاق بازرگانی البرز تحریم های آمریکا را موجب تقویت هرچه بیشتر وحدت ملی عنوان کرد و گفت: آمریکایی ها که از واقعیت های جامعه اسلامی ما بی خبرند ، تصور می کردند با تهدیدها و فشار اقتصادی می توانند به نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۴۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رحیم بنامولایی در نشست هم اندیشی روسای شهرک های صنعتی و هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز افزود: کاخ سفید نشین ها نسبت به مردم ما تصورات باطلی داشتند و هرگز فکر نمی کردند تهدید هایشان باهمدلی و اتحاد بیشتر دولت ، بخش خصوصی و ملت ایران همراه شود. 

تهدیدهای آمریکا با تقویت هرچه بیشتر وحدت ملی همراه شد


وی اضافه کرد: با تقویت بیش از پیش روحیه تعامل و وحدت ملی هم اکنون تهدید و تحریم به یک فرصت خوب تبدیل شده است تا با هم افزایی تمام مشکلات را یکی پس از دیگری پشت گذاریم.

 

نشست های کمیته قضایی راهگشای چالش های بخش تولید


وی با اشاره به نقش نشست های کمیته قضایی در اتاق بازرگانی البرز در رفع پاره ای از چالش های بخش تولید گفت: فعالان اقتصادی می توانند ضمن شرکت در این نشست مشکلاتشان را مطرح نمایند. 


وی اتاق بازرگانی را پل رفت و آمد بین حاکمیت و بخش خصوصی ذکر کرد و افزود: برگزاری نشست های فعالان اقتصادی با مسئولان دولتی و ارائه راهکار ها در راستای رفع موانع و تنگناها از اولویت های اتاق بازرگانی البرز است.


بنامولایی گفت : خوشبختانه هماهنگی و همراهی مطلوب بین اتاق بازرگانی و ارگانهای دولتی استان از جمله در گمرک ، سازمان صنعت و معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی برقرار است که این مهم دوران طلایی را در رفع مشکلات استان ایجاد کرده و امیدواریم این تعامل نتایج در حد انتظار را به ارمغان بیاورد.


وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی با همراهی اداره کل فناوری و اطلاعات استان آماده سازی «دیتا» ‌با هدف جمع آوری اطلاعات از وضعیت تولید ، صادرات و واردات را در دستور کار و اولویت ویژه قرار داده است که این مهم ساماندهی پنجره واحد در گمرک استان را در پی خواهد داشت. 


بنامولایی افزود: با کمک «دیتا» و همراهی گروه کارشناسی مدیران استان پنجره واحد گمرک استان بیش از پیش فعال خواهد شد.
وی با اشاره به تشکیل کار گروه « آی. تی» در اتاق بازرگانی گفت: نشست های این کارگروه که با حضور جوانان و استارتاپ های موفق تشکیل می شود ، حرکتی کارآمد در فصای کسب و کار است.


وی تلاش در جهت تهیه بانک اطلاعات اتاق بازرگانی البرز با همکاری سازمان های مربوطه در بحث آمایش واقعی سرزمین را حرکتی رو به جلو برای راستی آزمایی و دستیابی به تحلیل های صحیح و منطقی برای برنامه ریزی های استان دانست و افزود: تنها با آگاهی کامل نسبت با آمایش واقعی سرزمین است که خواهیم توانست در بحث تولید و صادرات حرکت های مناسب داشته باشیم و مسیر اقتصاد مقاومتی را هموار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها