فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابوحمزه گفت: با مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات اقتصادی جامعه حل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۴۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه گذشته در همایش یاوران ولایت در محل حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار کرد: با مدیریت جهادی و انقلابی مورد تأکید رهبری که دارای ۶ ویژگی کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر و برنامه ریزی برای آینده است می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد.
وی اظهار کرد: مسئولین باید مهر سیاست‌های رهبری در اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند که این سیاست‌ها بر اساس ۲۴ اصل مشخص شده توسط رهبر معظم انقلاب در بحث صادرات، بیمه، ارز، بانک، قاچاق کالا، پارک‌های فناوری، دانش بنیان، ابتکار و خلاقیت، نواوری، منابع طبیعی و ... است.
وی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان پول نقد و ارز در دست مردم کشور است که جهت گیری درست این مبالغ در سه بخش صنعت، کشاورزی و مسکن فرصت و مخالف آن تهدید و مشکل است.
ابوحمزه افزود: گردنه‌های خطرناکی در این ۴۰ سال را عبور کردیم از جمله آن‌ها فروختن هربشکه نفت بین ۳ تا ۵ دلار در دوران دفاع مقدس و ترور و شهید شدن ۱۷ هزار نفر زن و مرد، کوچک و بزرگ در دهه اول انقلاب اسلامی است لذا دست به دست هم دهیم با حضور در صحنه و با امید به آینده و با اگاهی دادن به اقشار و برطرف کردن شبهات وظیفه و تکلیف مان را به بهترین نحو انجام دهیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: توطئه‌های دشمن به سه محور کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت تقسیم می‌شوند دشمن در کوتاه مدت به دنبال ایجاد اغتشاش و بحران در کشورمان هستند، فتنه‌های سال ۷۷ و ۸۸ و ۹۶ به طراحی از قبل پیش بینی شده بر می‌گردد که برای ایجاد بلوا و قرار دادن مردم در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های نظام است.
وی تصریح کرد: عامل اصلی فشار‌های اقتصادی به داخل بر می‌گردد به دلیل ضعف مدیریتی در برخی دستگاه‌های داخلی موجب بروز مشکلات بیکاری، ازدواج و آسیب‌های اجتماعی، مسکن، احتکار، طلا، ارز و ... شده است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن و استکبار جهانی با تهییج کردن، شبهه افکنی و ایجاد تفرقه مشکلات اقتصادی را آنقدر بزرگ جلوه داده اند که برخی نااگاهانه مطرح کنند که انقلاب و اسلام از بین رفته و کشور در حال بحران است و متوجه نیستند که این حرف‌ها خاص دشمن است و پازل دشمن را کامل می‌کند و جنگ روانی تمام عیار دشمن بر علیه نظام است تا میان مدت به اهدافش برسند.
ابوحمزه بیان کرد: دشمنان اسلام که اروپاییان و آمریکاییان هستند در دراز مدت و بلند مدت به دنبال تغییر افکار، رفتار و تغییر نظام جمهوری اسلامی هستند، محور بحث‌های آن‌ها بحث هسته ای، موشکی، دموکراسی، تروریسم، آزادی و مهار جمهوری اسلامی در داخل ایران و جداکردن جمهوری و نظام اسلامی از نهضت‌های آزادی بخش و ... است.
وی گفت: یکی از شبهاتی که به شدت توسط دشمن در کشور در محافل دینی و مذهبی، بین قشر جوان و ادارات، بخش‌ها و ... رواج دارد این است که چرا رهبری برای رفع مشکلات جامعه وارد نمی‌شوند و عمل می‌کنند چرا در بحث دولت و مجلس و قوه قضاییه دخالت نمی‌کنند.
ابوحمزه ادامه داد: نباید عدم اطلاع از قانون اساسی و عدم اطلاع از وظایف دستگاه‌های حکومتی موجب شود که رهبری را زیر سوال ببرند که در اینصورت دشمن و عوامل وابسته در داخل سوئ استفاده می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: وظایف رهبری تعیین سیاست‌های کلی نظام اسلامی است، هماهنگی بین سران قوا، انتصاب فرماندهان سپاه، انتصاب رییس سازمان صدا و سیما، مشخص کردن سیاست‌های صلح و دفاع در برابر دشمن و ... از وظایف رهبری است.
فرمانده ساه ثارالله استان کرمان گفت: رفع همه معضلات و مشکلات درعرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاست‌های خارجی و اسیب‌های اجتماعی و ... بر عهده دولت و رییس جمهور است و برخی نااگاهانه مشکلات اقتصادی و برطرف نشدن آن‌ها را به رهبری انتصاب می‌دهند که این از شگرد‌های دشمن است تا جنگ اقتصادی در داخل ایران را تشدید کند.
وی اضافه کرد: وقتی جنگ اقتصادی در کشور ما هست برخی روشنفکران بحث رأی گیری در رابطه با سران فتنه را دارند که آزاد بشوند یا نشوند آیا واقعا این‌ها مشکلند؟ سران فتنه توطئه گران و خیانتگران به نظام و انقلابند سال گذشته که رییس جمهور آمریکا گفته بود برای حفظ موقعیت در داخل ایران از جنبش سبز و سران فتنه دفاع می‌کنیم لذا این‌ها جفا در حق مردم، شهدا، ولایت و نظام است که بخواهیم آمریکا را حلال مشکلات بدانیم.
ابوحمزه توصیه کرد: برای روشن شدن توطئه‌های دشمن علیه ایران اسلامی، اتفاقات از سال ۳۲ تا ۵۷ را مطالعه کنید، کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ را ارتشبد زاهدی ایجاد کرد، ده میلیون دلار آمریکا هزنیه کرد تا شاه را برگرداند،۶۰ هزار مستشار خارجی برای حکومت در ایران را به داخل آوردند، پول‌های کشورمان را به اروپا برای ایجاد کاخ می‌بردند جشن ۲۵۰۰ ساله را ایجاد کردند و دیگر کارها.
وی افزود: مقایسه دوران قبل انقلاب با نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از شبهاتی است که دشمن ترویج داده تا ایران را براندازد.
ابوحمزه به برخی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در رأس هسته‌ای جز ده کشور دنیاییم، ۳۰ محصول کشاورزی از رتبه اول تا ۲۱ را داریم، در موضوعات دیگر از جمله معادن، صنعت و... موفقیم، در ترمیم ضایعه نخاعی و در پزشکی موفقیم، در بحث‌های مهندسی معکوس، دفاع، نظام و درمجموعه نیرو‌های مسلح به ۳۵ کشور دنیا صادرات سلاح و مهمات داریم.
وی ادامه داد: شخصیت حسن تهرانی مقدم ۲۰ سال تلاش می‌کند و از موشک‌هایی لیبی و سوریه موشک شهاب ۳ با برد ۲ هزار کیلومتر را طراحی و به مرحله تولید می‌رساند، در عرصه‌های علمی رتبه اول منطقه غرب آسیاییم، در سطح جهان رتبه ۱۶ و ۱۷ هستیم، در عرصه پزشکی رتبه ۲۶ و ۲۷ قرار داریم اگر در این عرصه‌ها موفقیت داریم در عرصه اقتصاد هم می‌توان مشکل را حل کرد.
وی اظهار کرد: از همه می‌خواهیم که برخی افراد آگاهانه یا نااگاهانه احتکار می‌کنند اطلاعات نسبت به انبار‌های احتکار و افراد سودجو دارید اطلاعات را به سپاه بدهید تا شناسایی شوند و برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند.
 
 
خبرنگار:نقی زاده
ارسال نظرات