وزیر نیرو در ساری:

طرح انتقال آب خزر مستلزم کارشناسی بیشتر است/ مازندران از شاخص های فاضلاب و آب بندان های کشوری عقب مانده است

اردکانیان با اشاره به موضوع پیگیری جدی ساخت آب ‌بندان‌ها در مازندران و نیز ابهامات طرح انتقال خزر تاکید کرد: بحث انتقال آب خزر مطرح نبود و دولت در این مسائل معتقد به کار کارشناسی است.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۸۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ماندران، رضا اردکانیان در نشست مشترک استاندار و مجمع نمایندگان استان مازندران افزود: مازندران در بسیاری از شاخص‌ها به ویژه فاضلاب و ایجاد آب ‌بندان ها از شاخص کشوری عقب مانده است.
وزیر نیرو با بیان اینکه برنامه تامین پیک برق سال 98 با تفصیل کامل تدوین شده است گفت: حدود 8 تا 9 هزار مگاوات ظرفیت جدید پیش بینی شده که 50 درصد آن تولید جدید بوده و 25 واحد نیروگاه جدید باید وارد مدار شود.
اردکانیان با اشاره به اینکه 4 هزار مگاوات ظرفیت جدید باید بصورت مدیریت مصرف ایجاد شود و این ظرفیت به اندازه ایجاد نیروگاه مهم بوده که در ۱۳ برنامه اجرایی به ویژه بخش خانگی عملیاتی خواهد شد افزود: برای مشترکان پرمصرف افزایش تعرفه برای ایجاد انگیزه مصرف صحیح خواهیم داشت.
وزیر نیرو با اشاره به موضوع پیگیری جدی ساخت آب ‌بندان‌ها در مازندران و نیز ابهامات طرح انتقال خزر تاکید کرد: بحث انتقال آب خزر مطرح نبود و دولت در این مسائل معتقد به کار کارشناسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها