خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه هوراند در جلسه برنامه های دهه ولایت گفت: اطاعت از فرمایشات رهبری بهترین راه برای هدایت صحیح جامعه اسلامی است و نباید از آن غافل شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۷۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمد حسن زاده  با اشاره  به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «علت و اهمیت غدیر مسیله ولایت است»، افزود: انتقال پیام غدیر به آیندگان رسالتی مهم و سرنوشت ساز است که رسول گرامی اسلام در زمان بیان خطبه غدیر بر عهده نه تنها تمامی مسلمانان بلکه بر عهده بشریت گذاشته است و در اهمیت این مساله شکی وجود ندارد.

وی با اشاره به جایگاه مسأله امامت در جامعه اسلامی و همچنین رهبری کنونی کشورمان به عنوان امام جامعه اسلامی، بیان کرد: باید فرموده های رهبری را به عنوان چراغ راهمان قرار دهیم چراکه تجربه نشان داده است بی اطاعتی برخی از مسئولان دولتی از فرموده های ایشان به ضرر جامعه تمام شده است.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه با تاکید بر اهمیت ولایت فقیه، اظهارداشت: اهمیت ولایت فقیه و امامت در راس امور جامعه اسلامی است که باید توجه کل جامعه به آن معطوف شود.

تبعیت از رهبری برای هدایت جامعه ضروری است/ انتقال پیام غدیر رسالتی سرنوشت ساز

  وی همچنین با اشاره به شعار عمومی امسال با عنوان «لبیک یا رسول الله» انتخاب این شعار را بسیار به جا و مناسب خواند و افزود: این شعار پاسخی است به دستور الهی پیامبر عظیم الشان که اهمیت و ارزش درک  پیام غدیر را مطرح می کند و انتخاب این شعار ذهن جامعه را به سوی خطبه غدیر معطوف می سازد پس باید این شعار به طور عمومی در سطح جامعه فراگیر شود.

ارسال نظرات