استاندار بوشهر خبر داد

تخصیص اعتبارات ساخت آشیانه بالگرد هلال احمر استان بوشهر

استاندار بوشهر با تاکید بر استقرار دائم بالگرد هلال احمر در استان بوشهر گفت: برای ساخت آشیانه بالگرد هلال احمر بوشهر ضمن جانمایی اعتبارات ساخت آن تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۶۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر توجه بیشتر به زیرساخت‌های امدادی استان بوشهر اظهار داشت: این استان از ظرفیت مهم و استراتژیکی در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، گاز، نفت و نیروگاه اتمی برخوردار است که نیاز دارد  متناسب با این ظرفیت‌ها زیرساخت‌های امدادی فراهم شود.
وی، با بیان اینکه زنجیره عظیم نفت و گاز به عنوان پایتخت انرژی کشور در استان بوشهر مستقر است تاکید کرد: حادثه در موارد گوناگون ممکن است ایجاد شود که باید در این عرصه نیروهای امدادی با تجهیزات پیشرفته مستقر باشد.
استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های امدادی جمعیت هلال احمر در استان بوشهر تصریح کرد: استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در استان بوشهر مورد توجه و قابل تقدیر است که استقرار دائم این بالگرد برای رسیدگی به  موارد امدادی و مشکلات گوناگون امری مهم و ضروری است.
گراوند با  تاکید بر همکاری برای ایجاد آشیانه بالگرد امدادی هلال احمر در بوشهر خاطر نشان کرد: برای ساخت آشیانه بالگرد هلال احمر بوشهر ضمن جانمایی اعتبارات ساخت آن تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه به‌زودی اعتبارات مورد نیاز این پروژه پرداخت می‌شود گفت: از اعتبار اجرای پروژه آشیانه بالگرد هلال احمر  50 درصد آن از  منابع استانی تامین می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار