خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه رسته‌های تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی افزایش یافته است، گفت: افزایش رسته‌های تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر کار برای جذب هر چه بیشتر سهمیه اختصاص یافته به شهرستان را آسان‌تر کرده است.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۳۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

افزایش رسته‌های تسهیلات اشتغال فراگیر و روستاییبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد از حمایت طرح‌های گردشگری سلامت محور در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: روستای هدف گردشگری ملحمدره و گردنه اسدآباد پتانسیل مناسبی برای اجرای طرح‌های گردشگری سلامت دارد.

وی افزود: در صورتی‌که سرمایه‌گذاری در این راستا دارای طرح باشد با پرداخت تسهیلات لازم از طرح متقاضی حمایت و استقبال خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه رسته‌های تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی افزایش یافته است، اظهار کرد: افزایش رسته‌های تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر کار برای جذب هر چه بیشتر سهمیه اختصاص یافته به شهرستان را آسان‌تر کرده و جذب حداکثری این تسهیلات بی‌نظیر را تسهیل و تسریع می‌بخشد.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان اسدآباد به همراه بخشدار مرکزی از پروژه سنگ فرش روستای گردشگری ملحمدره بازدید و نکاتی به پیمانکار مربوطه و رئیس اداره میراث فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات