خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه در برخورد با مردم همیشه «نه» نگوییم گفت: می‌توانیم برای مقابله با جنگ ناحقی که بر کشور تحمیل می‌شود، به‌خوبی ایفای نقش کنیم؛ همان‌طور که در دفاع مقدس انجام شد،.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۱۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی، در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: اقشار مختلفی در جامعه زندگی می‌کنند و هیچ کدام از افرادی که خدا خلق کرده است، مثل هم نیستند و همه با هم متفاوت هستند.
وی با بیان اینکه در جامعه‌ای با تکثر اندیشه و عمل نیاز‌ها متفاوت است، افزود: در جامعه اسلامی همه افراد باید از مواهب بهره ببرند و مدیران هم به‌عنوان بخشی از جامعه باید به دلیل برگزیده شدن، مسؤولیت‌پذیر، خدمتگزار و پاسخگو باشند.
فرماندار شاهرود ادامه داد: هر نوع تلاش در مسیر خدمتگزاری برای مسؤولان آثار مختلفی در دنیا و آخرت به همراه خواهد داشت و همه علمای جامعه اسلامی و پیامبر (ص) و ائمه (ع) بالاترین عبادات را خدمت به خلق با نیت الهی دانسته‌اند.
محمدی تأکید کرد: نخستین گام در رفتار‌های انسانی در جامعه اسلامی نیت انجام عمل است که اگر برای خدا باشد، قطعاً ماندگار خواهد بود.
وی با اشاره دفاع مقدس گفت: آنچه باعث شد آرمان‌های دفاع مقدس ماندگار شود، وجود اخلاص در عمل بود و رزمندگان با ایثار، خلوص نیت، تقوا و پرهیز از گناه، خداوند متعال را حاضر بر اعمال خود دانستند که امام بزرگوار فرمودند: «عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید».
فرماندار شاهرود گفت: ایمان به مردمی که صاحب این کشور هستند و همه مشکلات را تحمل کردند و همچنین خدمت به چنین مردمی باعث افتخار است؛ اگر مردم ناراحتی دارند و داد می‌زنند، برای این است که احساس می‌کنند، مسؤولان وظیفه دارند، مشکلاتشان را برطرف کنند و حتماً باید این‌چنین باشد.
محمدی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور، این قابلیت را دارند که برطرف شوند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را بیان کردند که باید موردتوجه قرار گیرد.
وی با تأکید بر اینکه در زمینه رونق اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم که بخشی مربوط به خشک‌کامی و تحریم و برخی مربوط به مشکلات داخلی است، اظهار کرد: باید متوجه باشیم که رعایت انصاف توسط کارگزاران سبب کمک به مردم می‌شود.
فرماندار شاهرود اضافه کرد: خداوند متعال انتظار دارد که ما به‌عنوان مدیران از همه توان و منابع در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم و هم‌افزایی داشته باشیم.
محمدی با بیان اینکه در برخورد با مردم همیشه «نه» نگوییم که مردم ناامید شوند و اعتماد‌ها کاسته شود، گفت: می‌توانیم برای مقابله با جنگ ناحقی که بر کشور تحمیل می‌شود، به‌خوبی ایفای نقش کنیم؛ همان‌طور که در دفاع مقدس انجام شد، باید وقت صرف کرد و برای مردم توضیح داد و با خوش‌رویی امیدآفرینی کرد و راه را نشان داد.
وی تصریح کرد: اگر حلال مشکل مردم نیستیم، آن‌ها را ناامید نکنیم و راه را به آن‌ها نشان دهیم؛ مجموعه‌ای به به‌عنوان مدیران شهرستان می‌توانند بالای ۷۰ درصد مشکلات را در شهرستان برطرف کنند.
فرماندار شاهرود با تأکید بر اینکه باید با خبرنگاران همراهی و همکاری کرد، خاطرنشان کرد: از خبرنگاران نترسید و با آن‌ها تعامل داشته باشید؛ چراکه فعالیت‌ها باید انعکاس پیدا کند و خبرنگاران رابط بین مردم و مسؤولان هستند و باید شفاف رفتار کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها