دانشور در یادواره پیشکسوتان آسمانی ناحیه ثارالله یزد:

نیاز امروز مملکت ما وجود دولت اسلامی و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام حسینی دانشور خاطرنشان کرد: نیاز امروز مملکت ماوجود دولت اسلامی است و یک مجمو عه خدمتگزار و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و بدور از اختلافات طبقاتی که دولت باید آن راحل کند.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۶۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام و المسلمین حسینی دانشور مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۸ الغدیردریادواره شهداء پیشکسوتان آسمانی یزد که به همت جمعی از پیشکسوتان حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) وحوزه کوثرناحیه ثارالله یزددر مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزارگردید گفت: امروز منبع قدرت شما شهداء هستند ودرکشوراسلامی ایران هرروزعشق مردم به شهداء بیشترمی شود.
وی افزود:دشمن ازحضورمادرمساجد می‌ترسد وسبد دشمن خالی است، سبد دشمن هیچ نشانه‌ای از شادی ندارد وممکن است درگوشه‌ای مردم را به رخ انقلاب بکشند، ولی کاری از پیش نمی‌برند.
حجت الاسلام حسینی دانشور درادامه اظهار داشت:مطالبات مردم روشن است وبار‌ها رهبری این مطالبات را روشن کردند، ولی دشمن ازعده‌ای از مردم سوءاستفاده می‌کند وبدنبال دوقطبی کردن مردم است.
مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۸ الغدیرخاطرنشان کرد: نیاز امروزمملکت ماوجود دولت اسلامی است و یک مجموعه خد متگزار و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و بدور از اختلافات طبقاتی که دولت باید آن راحل کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار