کتاب «سفیر عشق» با نگرش رمانی به زندگانی رسول خدا(ص) به قلم حجت الاسلام سید علینقی آل محمد از نویسندگان پرکار اهر از طریق انتشارات شمیسا منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۶۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این کتاب قسمت اول  زندگی حضرت محمد (ص) به‌صورت رمان و در  ٣٠٢ صفحه در قطه وزیری  بوده و به شماره شابک (شماره انتشار بین‌المللی) آن ٩٧٨٦٠٠٨٤٥٩٦٧٥ در تابستان ١٣٩٧ و با شماره کتابشناسی ملی ‌٥٢٣٧١٨٨ از طریق انتشارات شمیسا منتشر شده است.

قیمت این کتاب ٢٠ هزار تومان بوده و موضوع آن زندگی‌نامه حضرت نبی اکرم (ص) قبل از هجرت  می‌باشد.

کتاب «سفیر عشق » نوشته ممتازی است که برای اولین بار به شرح زندگانی حضرت رسول خدا(ص)  به‌صورت رمان  پرداخته است.

این کتاب در قالب رمان نگارش یافته که از زاویه ویژه‌ای به موضوع نگرش دارد و متفاوت از تمام نوشته‌ها در این زمینه می‌باشد.

امتیاز این کتاب نسبت به سایر نوشته‌ها این است که اولاً خواننده این کتاب پس از مطالعه آن بر تمامی کتاب‌های هم موضوع دیگر احاطه خواهد داشت و ثانیاً با مخاطب شناسی  بخصوص، با متن بسیار سلیس، روان و جذاب خواننده را تا انتهای مطالعه کتاب بر سر سفره آن می‌نشاند.

ثالثاً متن کتاب علاوه بر شرح زندگانی رسول خدا (ص)در پاره‌ای از دیالوگ‌های تخیلی به پاره‌ای از شبهات درباره عصمت و معجزه و.. جواب داده است. 

این کتاب، بیستمین  کتاب تألیفی حجت‌الاسلام سید علینقی آل محمد می‌باشد.

حجت‌الاسلام سید علینقی آل محمد متولد ١٣٤٠ از  روحانیون سادات و مدیر مسئول کانون فرهنگی، هنری مسجد سید الشهداء اهر است که تاکنون  کتاب‌های «احکام و آداب تجارت»، «آسیب‌شناسی جوامع دینی»، «الگوها و مصادیق مدیریتی در عصر پیامبر اکرم»، «نیم‌نگاهی به زندگانی حضرت علی(ع)»، «شیوه عبادت در سوره الکافرون»، «پرچم‌دار نهضت اسلامی در ارسباران»، «مجموعه دانستنی‌ها»، «آداب دعا و آثار آن»، «شناخت حقیقت نماز»، «راز کامیابی»، «اولین معصوم(دفتر اول )»، «اولین معصوم(دفتر دوم) »، «اسوه شجاعت» و ... را تألیف  و منتشر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها