دستیار سابق رئیس‌جمهور آمریکا در کتابی که به تازگی منتشر شده، نوشت: «دونالد ترامپ به زنان زیبا وابستگی دارد و ترجیح می‌دهد زن زیبای بی تجربه برای او کار کند و نه یک زن باتجربه و کمتر جذاب».
کد خبر: ۹۰۴۷۱۶۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، نگاهی اجمالی به کتاب «نامتعادل» (Unhinged) نوشته مدیر دفتر ارتباطات عمومی سابق کاخ سفید نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور آمریکا دچار ابتذال شدید اخلاقی است.

«اوماروسا مانیگالت نیومن» یکی از معدود سیاه پوستان آمریکایی فعال در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ ترامپ بوده و قبل از آن از سال ۲۰۰۴ با او آشنایی داشته است.

او در بخش‌هایی از این کتاب که از روز سه شنبه (دیروز) رسما در آمریکا منتشر شده، تصریح کرد که ترامپ دوست دارد در کاخ سفید و دولت او «زنان زیبا»، هرچند بی‌تجربه کار کنند.

اوماروسا به «هوپ هیکس» دختر فعال در کارزار ترامپ که بعدا در کاخ سفید به عنوان کارمند ارتباطات مشغول به کار شد، اشاره کرده است.


هوپ هیکس

از نظر دستیار سابق رئیس‌جمهور آمریکا، «ترامپ به زنان زیبا وابستگی دارد. او ترجیح می‌دهد که یک زن بی تجربهِ زیبا دور و برش باشد تا اینکه یک زن با تجربهِ کمتر جذاب».

هوپ هیکس در زمان استخدام در کارزار انتخاباتی ترامپ ۲۶ سال داشت و پیش از آن، به عنوان مدل برای «ایوانکا»، دختر ترامپ کار می‌کرد.

در کتاب اوماروسا آمده که هیکس «کاملا از بی‌کفایتی و نقص‌هایش اطلاع داشت و او هرگز جلوی دوربین‌ها نمی‌رفت. هوپ واقعا از اینکه برود و بیانیه‌ای بخواند، وحشت داشت».

به گفته دستیار سابق ترامپ، هوپ هیکس در جلسات به دلیل بی‌اطلاعی درباره موضوعات مختلف، اغلب با تلفن همراه خود مشغول «سرچ کردن موضوعات و دریافت اطلاعات» می‌شد.

هوپ هیکس ماه مارس از سمت خود به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید استعفا داد اما برخی رسانه‌های آمریکایی خبر دادند که او در تجمع انتخاباتی اخیر ترامپ در «اوهایو» حضور یافته؛ موضوعی که سبب گمانه‌زنی‌هایی درباره پیوستن دوباره او به کارزار انتخاباتی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ شده است.

در بخش‌های دیگری از کتاب اوماروسا، به جنبه‌های دیگری از ابتذال ترامپ نیز اشاره شده است.

به گفته او، ترامپ در یک گفت‌گو با دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد خود در حضور عروس باردارش به شوهر او توصیه‌ای غیراخلاقی داشته و از واژه‌ای‌ زشت برای اشاره به زنان زیبا استفاده کرده است.


ترامپ و دونالد ترامپ جونیور

در این کتاب، به روابط سرد رئیس‌جمهور آمریکا با  بانوی اول این کشور هم اشاره شده و ادعا شده که «ملانیا ترامپ» منتظر پایان دوره ریاست جمهوری و جدا شدن از شوهرش است. به گفته اوماروسا، ترامپ و ملانیا در کاخ سفید اتاق‌های خواب جداگانه‌ای دارند.

او در کتابش همچنین از احتمال رابطه غیراخلاقی ترامپ با «پائولا وایت» یکی از چهره‌های «کلیسای آنجلیکن» در شهر «آپوپکا» ایالت نیوجرسی  خبر داده است.

پیش‌تر برخی رسانه‌های آمریکایی، از خانم وایت به عنوان «مشاور معنوی» رئیس‌جمهور این کشور نام برده‌‌ بودند.


پائولا وایت و ترامپ

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها