امام جمعه کوهبنان گفت: به تازگی جبهه فرهنگی شهدای گمنام کوهبنان راه‌اندازی شده که با اجرای کارهای فرهنگی رونق خاصی به حرم شهدای گمنام داده که نمونه بارز آن برگزاری دو شب مراسم در ایام شهادت امام جواد(ع) است
کد خبر: ۹۰۴۷۱۳۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از  کرمان، همزمان با سالروز ازدواج مولای متقیان(ع) و حضرت زهرا(س)، نماز وحدت با حضور مسئولین شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی در حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان گفت: حرم شهدای گمنام از بهترین و با صفاترین مکان‌ها برای عبادت و راز و نیاز با خداست چون این شهیدان مخلصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
وی ابراز کرد: به‌تازگی جبهه فرهنگی شهدای گمنام راه‌اندازی شده که با اجرای کارهای فرهنگی رونق خاصی به این فضای معنوی داده که نمونه بارز آن برگزاری دو شب مراسم در ایام شهادت امام جواد(ع) است.
امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: همگان در ادامه کار ساختمان‌سازی حرم شهدای گمنام که ملجأ و مأوای عاشقان و ارادتمندان به اهل بیت(ع) است، همت کنند.
وی بیان کرد: یکی از نهادهایی که به فرمان حضرت امام(ره) شکل گرفت، تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و امروز هم روز بسیار مبارکی است که پیوندی ساده اما بسیار با عظمت بین دو انسان برگزیده و منتخب شکل گرفت.
حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: باید همواره قدردان دین، فرهنگ، شهدا، ولایت و رهبری باشیم که در نظامی الهی و ولایی زندگی می‌کنیم.

 

ارسال نظرات