خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

هدف ما، کار جهادی است

برزگر گفت: ما منتصب به نظام و امام هستیم بنابراین توقع این است که کار جهادی انجام دهیم. هدف ما فقط انجام کار سازمانی نیست چرا که به تجربه ثابت شده کار جهادی همیشه جوابگو بوده است
کد خبر: ۹۰۴۷۰۹۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در بیان کرد: ۱۷ نهاد بعد از انقلاب تشکیل شد و تنها نهادی که نام امام خمینی(ره) روی آن گذاشته شد کمیته امداد می باشد .
وی گفت: توقع مردم از نظام بجا و حقیقی است که آن هم خدمت به احاد مردم است اگر در بسیج و سپاه و کمیته شرایط به طور کامل انجام شود بسیاری از مشکلات مناطق محروم برطرف می شود.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهار کرد: ما منتصب به نظام و امام هستیم بنابراین توقع این است که کار جهادی انجام دهیم. هدف ما فقط انجام کار سازمانی نیست چرا که به تجربه ثابت شده کار جهادی همیشه جوابگو بوده است.
سرهنگ برزگر عنوان کرد: برکت کار ما خدمت به محرومین و مستضعفین است که تاکید مقام معظم رهبری نیز بر این امر می باشد.
وی افزود: بیکاری و اشتغال سرآمد همه بدبختی هاست و پرداخت تسهیلات باید در جهت ایجاد اشتغال پایدار باشد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اضافه کرد: پروسه پرداخت وام ها نباید طولانی باشد و متقاضی نباید در پیچ و تاب امور اداری قرار گیرد. در بحث پرونده ها و بازدیدها، به طور مشترک بین نهادها انجام شود
سرهنگ برزگر ضمن اشاره به پرداخت وام به بسیجیان تصریح کرد: بسیجی محرومی که در عرصه های بسیج حضور نیابد نمی تواند از تسهیلات بسیج استفاده نماید و در این مسیر باید بسیجیان فعال محروم، الویت بندی شوند.
وی گفت: در بحث توانمندسازی افراد هدف ما حمایت از افرادی است که توانمند هستند و در این بین از هر متقاضی بنا به توانمندی های وی حمایت شود.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین بیان کرد: بسیجیان فعال معرفی شوند چون محدودیت منابع وجود دارد و الویت ما با کسانی است که واقعا محروم بوده و نیازمند منابع مالی جهت ایجاد اشتغال هستند.
سرهنگ برزگر اضافه کرد: به دلیل اینکه وامها قرض الحسنه است گاهی افراد نسبت به بازپرداخت آن کم توجه هستند. روستاییانی که بخواهند اشتغال ایجاد کنند و از اعتبارات بسیج و‌کمیته استفاده کنند باید در روستا مانده و اشتغال پایدار ایجاد نماید.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها