فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان تاکید کرد: اقدامات در زمینه مسجد زدایی و بررسی چرایی حضور کمرنگ مردم در برخی مساجد در راس برنامه‌های روز جهانی مسجد قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۹۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی صبح امروز جلسه هماهنگی هفته جهانی مساجد در محل دفتر فرماندهی با حضور مسئولین و متولیان این برنامه برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار جنیدی  ضمن خوش آمدگویی به میهمانان حاضر در جلسه و تبریک ۳۰ مرداد به عنوان روز جهانی مساجد خاطر نشان کرد: در اهمیت مسجد همین بس که مسجد یک سنگر مهم عبادی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.
 
وی به دوران پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: مسجد در دوران اسلام جدای از اینکه محل عبادت بود محل مشورت هم بود و مشکلات مردم درآن رسیدگی می‌شد.
 
جنیدی در ادامه به برنامه‌ها و اقدامات روز جهانی مساجد اشاره کرد و افزود: اقدامات در زمینه مسجد زدایی و بررسی چرایی حضور کمرنگ مردم در برخی مساجد در راس برنامه‌های روز جهانی مسجد قرار گیرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه بجستان در پایان به تبیین و دستور العمل اجرایی روز جهانی مساجد و برنامه‌های اجرایی این روز پرداخت و از نظرات مسئولین ادارات و امامان جمعه مساجد استفاده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها