علی قنبری مدیر روابط عمومی سپاه دلیجان در گفتگو با خبرنگار بسیج فرهنگ مقاومت را همانند سپری برای ملت های ضعیف در برابر دولت های گرگ سیرت توصیف نمود
کد خبر: ۹۰۴۷۰۸۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

علی قنبری مدیر روابط عمومی سپاه دلیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلیجان بسیج فرهنگ مقاومت را همانند سپری برای ملت های ضعیف در برابر دولت های گرگ سیرت توصیف نمود و گفت : هر ملتی برای دست یابی به ثبات نیازمند آن است تا مقاومت را به فرهنگ عمومی تبدیل کند زیرا هر موضوعی تا وقتی زمینه ی فرهنگی پیدا نکند نمی تواند بقا و ماندگاری خویش را تضمین کند.

قنبری ادامه داد : حزب الله لبنان و ساکنان اصلی فلسطین از وقتی مقاومت را در ظرف فرهنگ نهادینه کردند ، هویت یافتند و دشمن را لحظه به لحظه به عقب راندند.

قنبری خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین ویژهگی های گفتمان مقاومت تاکید بر آموزه های اسلامی است . این گفتمان بیشترین تمرکزش بر اسلام خواهی و اسلام گرایی است.

مدیر روابط عمومی سپاه دلیجان در پایان عنوان کرد : گفتمان مقاومت ضمن تاکید بر ایستادگی در برابر استکبار و نظام سلطه ،همواره خود را به عنوان گفتمانی صلح طلب معرفی کرده است به این معنی که بیشترین تمرکز این گفتمان در برابر پدیده های بین المللی تاکید بر دوری از جنگ و خشونت است.

ارسال نظرات