فرمانده سپاه استان البرز به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین و خادمان شهدا به عیادت از پدر گرامی شهیدان والامقام فهمیده رفته و جویای حال وی شدند.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۷۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولاییفرمانده سپاه استان البرز به همراه ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین و خادمان شهدا به عیادت از پدر گرامی شهیدان والامقام فهمیده رفته و جویای حال وی شدند.

فرمانده سپاه استان البرز از پدر شهیدان فهمیده عیادت کرد

پدر شهیدان بزرگوار محمدحسین و داود فهمیده مدتی به علت بیماری در بیمارستان بستری بود و اکنون در منزل دوران نقاهت را می گذراند.


شهید محمدحسین فهمیده یک هفته پیش از اعلام رسمی آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران، همراه نیروی مقاومت بسیج به جبههٔ خرمشهر اعزام شد.


محمد حسین شهید بزرگواری که امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران او را رهبر این نهضت خواندند، روز 8 آبان در خرمشهر به شهادت رسید.


پیکر نیمه سوخته حسین فهمیده در بهشت زهرا تحویل خانواده وی شد و دیگر برادر شهیدش داود نیز سه سال بعد در سال 61 در اثر اصابت ترکش در عملیاتی در منطقه حاج عمران به شهادت رسید.


8 آبان ماه سالگرد شهادت شهید فهمیده به عنوان روز بسیج دانش آموزی نامیده شده و هر سال برنامه های ویژه در این روز به اجرا در می آید.

سردار مولایی در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و آرزوی سلامتی برای پدر گرامی شهیدان فهمیده گفت:افراد زیادی در طول دفاع مقدس بودند و دلشان می‌خواست شهید شوند اما این اتفاق نیافتاد و تا فرد به پختگی کامل نرسد، شهید نمی‌شود.

فرمانده سپاه استان البرز در دیدار با پدر این شهید بزرگوار گفت: پدران شهدا، چشم و چراغ این ملتند و وظیفه همه ما است که از آنها دلجویی کنیم.

سردار مولایی اضافه کرد: قطعا نفس این پدران حق بوده که فرزندان صالحی همچون محمد حسین فهمیده در دامان آنها پرورش یافته است.

 

ارسال نظرات