مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک گفت:ملت ایران تسلیم توپ، تانک و گلوله نخواهد شد که نمونه بارز این استقامت و پایمردی را می‌تواند در آمار بالای شهدای و جانبازان و آزادگان و ایثارگران به وضوح دید.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۶۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک،سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه اراک در جمع بسیجیان شهرستان اراک ، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی و اظهار داشت: تجلیل از آزادگان باید با حضور مردم برگزار شود تا با شنیدن خاطرات آنها بر مشقت‌ها و سختی‌های دوران اسارت آگاه و واقف شوند.
وی ضمن اشاره به مظلومیت‌های ایران از دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: هر دولت و نظامی برای تثبیت خود نیازمند زمان است اما دشمنان انقلاب اسلامی با دسیسه‌های مختلف خود از همان بدو شکل‌گیری نظام، موجب به تأخیر افتادن این پروسه زمانی در ایران شدند.
قادری ضمن اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در طول سال های گذشته، اضافه کرد: خوشبختانه همدلی و اتحاد مردم در کنار راهنمایی‌های هوشیارانه مقام معظم رهبری، علاوه بر خنثی‌سازی تمامی دسیسه‌ها موجب حل مشکلات شده و درخت نظام روز به روز محکمتر و پرشاخ و برگ‌تر شده است.
وی گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی بود که به جهانیان نشان داد ملت ایران تسلیم توپ، تانک و گلوله نخواهد شد که نمونه بارز این استقامت و پایمردی را می‌تواند در آمار بالای شهدای و جانبازان و آزادگان و ایثارگران به وضوح دید.
وی اجر و پاداش واقعی آزادگان، شهدا و جانبازان را معنوی دانسته و اضافه کرد: تمامی اسرا تنها به عشق میهن، امام راحل و مقام معظم رهبری دوران اسارت را با سرافرازی سپری کردند و این دوران را طوری برای خود تعریف کرده‌ بودند که توانستند با وجود تمامی سختی‌ها و رنج‌ها و آزارها، به راحتی آن را سپری کنند.
وی در پایان آزادگان را ناظران فعالیت‌ها و اقدامات همه مسئولان دانست و افزود: آزادگان باید ناظران فعالیت مسئولان باشند تا همه در راستای اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی قدم بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات