مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت کمیجان گفت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه پاسداران و سربازان وظیفه ناحیه کمیجان باهدف ایجاد همدلی و وحدت و فراگرفتن آموزه های قرآنی، با استقبال شرکت کنندگان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۶۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان،پاسدارمحمدحسینخانی مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه کمیجان از برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم ناحیه کمیجان باحضور پاسداران وسربازان وظیفه شرکت کننده در این ناحیه خبرداد .

پاسدارحسینخانی هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم را ایجاد وحدت و برادری بنا به آيه شريفه «واعتصموا بحبل‌الله جميعا و لاتفرقوا دانست و بیان كرد: بدخواهان جهان اسلام با نقشه ها ودسیسه های خود همواره در صدد ضربه زدن به دین الهی اسلام و جمیع مسلمانان بوده اند و بر تمامی آن ها به اثبات رسیده است تا این همدلی و وحدت برقرار وپابرجا باشد راه به جایی نخواهند برد.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال (حمایت از کالای ایرانی )و توجه و برنامه ریزی در این خصوص جهت تحقق اين شعار از سوي مقام معظم رهبري، ابراز اميدواري كرد كه در سال جديد درس‌ها و پند های برگرفته از قرآن كريم، ازجمله ایستادگی و مقاومت وپایداری و عزم وپشتکار را سرلوحه فعالیت ها وامورات قرارگیرد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت کمیجان با بیان اينكه نظام اسلامی تحت سلطه و وام دار هیچ کشوری نخواهد بود، گفت:  همواره دولتمردان و سیاستمداران براساس قرآن و فرامین اسلام باید تصمیم گیری کنند و در برابر زیاده خواهی های امريكا و ولد نامشروعش اسرائیل کودک کش موضع گیری های مقتدرانه و انقلابی اتخاذ نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله نیمه نهایی قرآن کریم سپاه روح الله استان مرکزی راه پیداخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات