در کارگاه سواد رسانه ای شهرستان بن عنوان شد:
تبیین دستاوردهای بزرگ نظام که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رشادت های فرزندان جهادگر و دانشمند این سرزمین حاصل شده است از رسالت های مهم فعالان رسانه ای بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۴۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن و افزایش آگاهی ها در این زمینه کارگاه آموزشی سواد رسانه ای با حضور فعالان رسانه ای و اساتید مجرب و متعهد استانی در ناحیه مقاومت بسیج بن برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بن، گفت: امروز یكی از رسالت های بزرگ سپاه و بسیج در عرصه اطلاع رسانی و فضای مجازی است و برای تحقق اطلاع رسانی صحیح از خدمات سپاه و بسیج و هم چنین انتشار اخبار صحیح و جلوگیری از نشر اخبار كذب و انتشار پیشرفت ها در راستای تنویر افكار عمومی است.

سید عقیل موسوی، با اشاره به حضور نیروهای فعال رسانه ای در رده های مقاومت بسیج، افزود: مقابله با جنگ اقتصادی  و نفوذ جریان های ضدانقلاب و دشمن در  ارکان و بدنه نظام از رسالت های فعالان رسانه ای متعهد و دلسوز انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی با آسیب ها و فرصت های فضای مجازی، امنیت در فضای رسانه و چگونگی بهره برداری صحیح از این فضا، شناسایی افراد مستعد و متعهد برای خدمت در عرصه اطلاع رسانی، توانمند سازی افراد جهت پوشش اخبار و خدمات بسیج و تقویت سواد رسانه ای نیروهای بسیج در مواجهه با جنگ روانی دشمن است.

این مقام مسئول، امیدآفرینی در جامعه را رسالت مهم دیگر فعالان رسانه ای دانست و گفت: تبیین دستاوردهای بزرگ نظام که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رشادت های فرزندان جهادگر و دانشمند این سرزمین حاصل شده است از دیگر رسالت های مهم فعالان رسانه ای بسیجی است.

ارسال نظرات