امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان درصدد تضعیف مقاومت و همدلی و یکپارچگی ملت ایران هستند تا ارزش‌ها و اعتقادات این ملت را کمرنگ جلوه دهند.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۱۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
دشمنان در صدد تضعیف مقاومت و یکپاچگی ملت ایران هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی شامگاه روز سه شنبه در دیدار با جمعی از آزادگان سرافراز در استان اردبیل اظهار داشت: آزادگان صاحبان اصلی انقلاب و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس هستند چرا که این بزرگمردان لحظه‌ای دست از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برنداشته‌اند.

وی با اشاره به این که تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها توسط آزادگان لحظه‌ای آنان را از رسیدن به هدف والا بازنداشته است گفت: تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی آرمانی است و کسانی که گام در این مسیر مقدس گذاشته‌اند هزینه‌های زیادی را پرداخته‌اند و تقدم ۲۲۰ هزار شهید و هزاران نفر آزاده و ایثارگر توسط ملت ایران نمود کامل این امر است که دشمنان را ناامید و مایوس می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: آخرین هدف ملت ایران برای رسیدن به جایگاه و شان شایسته رسیدن به انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل دشمنان درصدد تضعیف مقاومت و همدلی و یکپارچگی ملت ایران هستند تا ارزش‌ها و اعتقادات این ملت را کمرنگ جلوه دهند.

عاملی تصریح کرد: در سایه درایت‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مسئولان و مدیران اجرایی وحدت و یکپارچگی دشمنان خنثی می‌شود و دشمنان هیچ گاه فرصت جولان در منافع ملی را نخواهند داشت و در برهه‌های زمانی این مهم به اثبات رسیده است که تلاش دشمنان در زمینه‌های مختلف کاملا بیهوده است.

وی اظهار کرد: دشمنان از این مسئله غافلند که ملت ایران خود صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمنان با هیچ اقدام و نقشه‌ای نمی‌توانند ملت ایران را از مقاومت منع کنند و تحریم‌ها و شرایط بد اقتصادی با درایت مسئولان و مردم ولایتمدار و بابصیرت ایران رفع خواهد شد.
ارسال نظرات