نخستین کاروان راهیان نور در قالب ۲۵۰ بسیجی شهرستان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۰۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نخستین کاروان راهیان نور در قالب 250 بسیجی شهرستان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور با 5 دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار صمد آهنی جانشین فرمانده سپاه پارس‌آباد بعد از ظهر امروز در آئین بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل اساسی و ضروری در جامعه است که برگزاری اردوهای راهیان نور به این مسئله تحقق می‌بخشد.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور امری لازم و ضروری است بیان کرد: در این زمینه نیازمند تعاملات همه‌جانبه با مسئولان و متولیان اجرایی هستیم تا بتوانیم در امر ادامه راه شهدای والامقام کشورمان به شکل مطلوب و قابل قبول حرکت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پارس‌آباد بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده و هر چه داریم را مدیون این بزرگمردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و لمس از نزدیک رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

آهنی تصریح کرد: ادای دین در مقابل شهدا برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم که در عصری که هجمه فرهنگی مهم‌ترین ابزار دشمن برای نابودی اعتقادات و ارزش‌های اسلامی است توطئه‌ةای دشمنان را خنثی کنیم.

وی اظهار کرد: دومین کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد که متشکل از خواهران است نیز 13 شهریور ماه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که علاقه‌مندان برای اعزام با کاروان راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات شهرستان پارس‌آباد مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

ارسال نظرات