برگزاری جلسه ستاد هفته دفاع مقدس در سپاه دشتی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه بیان داشت :امروز وظیفه ماست تا در سالروز هفته دفاع مقدس رشادت ها و آرمان های شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۰۴۶۹۳۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان دشتی برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ضمن بر شمردن فداکاریهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بر لزوم توجه به ارزشهای اسلامی و انقلابی تأکید نمود و عنوان کرد:  دفاع از خون شهداء یک ارزش به شمار می رود و باید برنامه های عالی جهت پاسداشت یاد و نام آنها به کار گرفته شود.

 فرمانده سپاه ناحیه دشتی گفت: محتوای برنامه هفته دفاع مقدس به گونه ای تنظیم و تدوین شود که جان فشانی های جوانان و بسیجیان کشور در طول دفاع مقدس بطور شایسته نشان داده شود و امروز وظیفه ماست تا در سالروز هفته دفاع مقدس رشادت ها و آرمان های شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم.

وی تشریح کرد : حماسه 8 سال دفاع مقدس صحنه های فراموش نشدنی خلق شده که باید در  زنده نگاه داشتن آن بکوشیم و نسل جدید برای درک پیام دفاع مقدس آماده کنیم.

سرهنگ علی غضنفری در پایان تاکید کرد: برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور، اجرای زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری نشست های بصیرتی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه های کتاب، محصولات فرهنگی، برپایی ایستگاههای صلواتی، همایش های دانش آموزی و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله مهمترین برنامه های عمومی هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتی می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار