خبرهای داغ:
حجت الاسلام تیرگانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان در گردهمایی تبیینی و ترویجی در جمع پایوران و سربازان گفت: در قرآن کریم بارها از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه‌ای ویژه برای امت پیامبر(ص) یاد شده است.
کد خبر: ۹۰۴۶۹۲۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام تیرگانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان در گردهمایی تبیینی و ترویجی در جمع پایوران و سربازان گفت: در قرآن کریم بارها از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه‌ای ویژه برای امت پیامبر(ص) یاد شده و گاه در کنار باورهایی چون ایمان به خدا و معاد، یا اعمالی چون نماز و زکات آمده است.

 وی افزود: ما اگر بخواهیم در مقاصد دنیوى پیروز شویم بایستى ایمان خودمان را، اعتقاد خودمان، عمل خودمان، براى آن‌سوى مرز مردن تقویت کنیم. امیرالمؤمنین میفرماید: من میخواهم مردم را به بهشت برسانم، این وظیفه‌ى ما است نهى از منکر باید بکنیم، امر به معروف باید بکنیم.

تیرگانی گفت: هرکس باید واعظ خود باشد، خود را مراقبت کند، امر به معروف و نهی از منکر هم بکند که آن امرِ خود به معروف و نهیِ خود از منکر و موعظه کردنِ خود، بر امر و نهی و موعظه‏ی دیگران مقدم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها