امام جمعه سابق نیویورک، گفت که با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبری ضرورت تحول در نمازجمعه با رویکرد جوان‌گرایی بیش از پیش احساس می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۹۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا‌تهرانی امام جمعه سابق نیویورک در گفت‌ وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه، امامت جمعه می‌تواند به یک نهاد کارآمد در کانون توجهات مردم باشد، او تصریح کرد: حضور آقای علی‌اکبری در ستاد نماز جمعه یک امر مبارکی است که می‌تواند در سازماندهی ستاد نماز جمعه موثر باشد.

بیشتر بخوانید:

"آخوندِ رَهبر" روایتی از محبوبیت و ساده‌زیستی یک امام جمعه

گفت‌وگوی تسنیم با امام‌ جمعه‌ تبریز؛ از حضور در سینما و زندان تا رفتن به استادیوم و تماشای فوتبال

گفت‌وگوی تسنیم با امام‌جمعه آمل: به #ژن‌_خوب "دختر" نمی‌دهم؛ روحانیت باید برای مردم دق کند

وی گفت: توقعی که از ایشان است این است که مردان فاضل، عالم، مجاهد، ولایتمدار، مردمی و با بصیرت را به این عرصه بگمارند، تا که بتوانند نماز جمعه را تبدیل به قرارگاهی با عظمت کنند که پاسخگوی نیاز های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی به روز مردم باشند. از درگاه الهی در این راستا بر ایشان توفیق می‌طلبم.


آقاتهرانی با بیان اینکه "تحول در نماز جمعه باید با رویکرد جوان‌گرایی انجام شود، گفت: توقعی که از امام جمعه می رود این است که او ولایتمدار، مردمی، انقلابی، جوان، زنده، بیدار و با بصیرت و البته دارای تدبیر و تدبر و با انگیزه باشد تا بتواند با پشتیبانی مردم و به خصوص جوانان‌، زمینه‌ ساز تحولات اجتماعی و فرهنگی در شهر شود.با حضور آقای حاج علی‌اکبری در ستاد نماز جمعه انتظارها برای تحول در این نهاد مهم، بیش از پیش شده است.

ارسال نظرات