مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه تهران بزرگ:
حجت الاسلام عربیان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه تهران بزرگ درخصوص تجمع اعتراضی طلاب اظهار داشت: هدف اصلی این تجمع اعتراضی این است که ما مشکلات اقتصادی مردم، عدم مبارزه با فساد و اجرا نشدن درست فرمایشات مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" را فریاد بزنیم.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۶۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام عربیان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه تهران بزرگ در گفتگوی اختصاصی در ارتباط با تجمع اعتراضی طلاب اظهار داشت: روحانیت همواره در حمایت از مردم به میدان آمده است لذا ما بر آن شدیم که روحانیت اکنون نیز به صحنه بیاید.

وی ادامه داد: ما از دولتمردان می خواهیم که مدیران و مسئولان با آمادگی کامل، برای خنثی کردن توطئه های دشمنان وارد میدان شوند. 

عربیان در ادامه درخصوص وظیفه مسئولین خاطر نشان کرد: مسئولین، اصلاح را از خانواده های خودشان آغاز کنند و در مقابله با فساد پیش قدم شوند همچنین ما از قوه قضاییه نیز می خواهیم با مفسدین اقتصادی و رانت خواران برخورد جدی کند. مراجع عظام تقلید هم در این راستا اقدامات خوبی انجام داده اند که از آن ها هم تشکر می کنیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون پیرامون هدف تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون تصریح کرد: آنچه مسلم است اینکه روحانیت همواره برای دفاع از مردم در این وضعیت بد اقتصادی اقدام موثر خواهد کرد و مدیران و مجریان هم باید با به کار بستن تدبیرها اقدامات درست، با توطئه های دشمنان مقابله کنند و بیدار باشند.

وی افزود: هدف اصلی این تجمع اعتراضی این است که ما مشکلات اقتصادی مردم، عدم مبارزه با فساد و اجرا نشدن درست فرمایشات مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" را فریاد بزنیم.

عربیان در پایان در مورد اقدامات دشمنان تاکید کرد: دشمن مرتب در حال ایجاد توطئه های گوناگون برای نظام جمهوری اسلامی است لذا مدیران و مسئولین باید کمر همت ببندند و با فسادی که در جامعه رخنه کرده است مبارزه کنند.

ارسال نظرات