نماینده، ولی فقیه درهمایش تقریب مذاهب اسلامی

تفرقه افکنی اسلام‌ هراسی و توسعه مسیحیت صهیونیستی هدف اصلی استکبار جهانی است

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در اولین همایش تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان قرن‌ها تلاش می‌کنند که مسلمانان را درمقابل هم قراردهند وتمدن اسلامی که می‌تواند نجات دهنده دنیا باشد آنرا ازبین ببرند.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۶۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در اولین همایش تقریب مذاهب اسلامی با موضوع، فرصت‌ها و چشم‌انداز آینده که با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، وجمعی ازماموستایان اهل سنت و روحانیون اهل تشیع در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مامسلمانان یک امت واحد هستیم وهمواره باید مطیع خداوند و دین اسلام که دین هدایت حق برای بشر است باشیم.

ایشان بیان داشت: اسلام‌هراسی و توسعه مسیحیت صهیونیستی هدف اصلی استکبار جهانی است، که دشمن برای دستیابی به این هدف وحدت مسلمانان را هدف قرار داده است.

وی دین اسلام رادینی کامل برشمرد وگفت: خدواند دو ویژگی برای این دین تعریف می‌کند یکی دین هدایت ودیگری دین برحق بودن است که این دین الهی کمبودی برای اداره جهان ندارد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه انقلاب ما به جهان صادر شده است و این وعده‌ای بود که امام امت در زمان پیروزی انقلاب دادند، افزود: دشمنان برای جلوگیری از این مهم دست به هر توطئه‌ای از جنگ سخت، تحریم و ... زده‌اند، ولی، چون خدا خواست توطئه‌های آنان نقش برآب شد.

وی اظهار کرد: چیزی که دشمنان از آن ترس وواهمه دارند اینکه آمارمسلمانان درسطح جهان زیاد شودوبه همین خاطر دست به ترفند‌هایی برای کشت وکشتار مسلمانان زده اند.

حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: اگر در گذشته جنگ، جنگ سرد بود امروز درگیر جنگ باور و تمدن با دشمنان هستیم.

نماینده، ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: امروز سردمداران ظلم، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با همکاری صهیونیست در حال توسعه مسیحیت صهیونیسم هستند و از تمام ظرفیت‌ها در این راستا بهره می‌گیرند و ما باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

وی درادامه گفت: این از افتخارات نظام است که امام راحل با همراهی این امت انقلابی ایجاد کرد که بتوانیم از لحاظ فرهنگی، علمی، اقتصادی وتسلیحاتی روی پای خود بایستیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید براینکه فکری که انقلاب در جهان حاکم کرد در بخش‌های مختلف تاثیرگذار بوده است، افزود: فکری که جمهوری اسلامی در جهان گسترش داد موجب افزایش جمعیت جهان اسلام شد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از گسترش اسلام دست به هر توطئه‌ای می‌زنند، افزود: اسلام هراسی با فعال‌سازی و حمایت از گروهک‌هایی مانند داعش از اقدامات دشمنان برای جلوگیری از گسترش اسلام است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: چالش‌هایی را که دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند، باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی که داریم از این چالش‌ها به عنوان یک فرصت بهره بگیریم.

وی افزود: اگر ما قدرت نداشته باشیم نمی‌توانیم در عصر امروز دوام بیاوریم و این نشان قدرت ایران است که رهبر می‌فرمایند «مذاکره نمی‌کنیم جنگی اتفاق نمی‌افتد».

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند که با ایجاد تغییرات در برخی از مبانی فقهی و حتی اخلاقی و بحث عرفان و تصوف، شکاف ایجاد کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اذعان کرد: برای ایجاد شکاف در بین جهان اسلام جای دشمنان را عوض کردند تا به اصل اسلام ضربه وارد کنند.

وی با تاکید براینکه امروز با پول کشور‌های مسلمان اسلحه می‌خرند و خون مسلمانان را در اکثر نقاط جهان می‌ریزند، افزود: در این میان شیعه و سنی برای دشمنان فرقی ندارد و هدف اصلی آن ضربه زدن به اصل اسلام است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان در پایان افزود: امروز روز مقاومت است و مقاومت جهان را می‌پیوندد و آمریکایی که می‌خواست ایران را منزوی کند الان خودش به انزوا رفته است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار