سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از شروع نام نویسی جهاد گران قرآن برای اعزام به روستا های فاقد خانه قرآنی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۵۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی استان با اعلام این خبر گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، بدون عملیات مقدماتی، فرهنگ سازی و حرکت جهادی میسر نیست؛ بنابراین اداره امور قرآنی از جهادگران قرآنی برای اعزام به مناطق محروم استان نام نویسی می کند.

تقی پور افزود: گروه جهادگران قرآنی شامل اساتید حفظ، قرائت و سبک زندگی قرآنی هستند که در جهت رسیدن به جامعه قرآنی خود جوش و به فرموده مقام معظم رهبری آتش به اختیار تلاش می کنند .

وی یادآور شد: روستاهای محروم فاقد خانه قرآن و روحانی با شناسایی و معرفی یک نفر رابط قرآنی در اولویت  این طرح هستند.

سرپرست اداره امور قرآنی استان، فرهنگ‌سازی را یکی از مولفه‌های مهم اعزام جهادگران به مناطق کم‌برخوردار دانست و افزود: جهادگران در سفر جهادی خود به مناطق محروم بیشترین تمرکز را بر تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ  قرآنی در این مناطق دارند.

تقی پور در ادامه با اشاره به اینکه این گروه اعزامی شامل خواهران و برادران هستند گفت: این طرح استانی بوده و خیرین نیز می توانند جهت تامین امکانات و لوازم فرهنگی مشارکت کنند. 

یاد آور می شود؛ حاملان وحی، حافظان، قاریان و اساتید قرآنی علاقمند به شرکت در اجرای این طرح جهت ثبت نام به اداره امور قرآنی استان واقع در خیابان کاشانی کوچه 21 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 33347620 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات