به همت شورای اسلامی و شهرداری هرات از خبرنگاران و فعالان رسانه در این شهر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۰۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه خبر با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هرات از خبرنگاران این شهردر مراسمی تقدیر شد.
رئیس شورای اسلامی شهر هرات در ابتدای این مراسم با تبریک روز خبرنگار از تلاش و فعالیت‌های خبرنگاران تقدیر کرد. کرامت تیموری در ادامه با بیان اینکه توجه به امر رسانه و خبر چند سالی است که در شهرستان خاتم به صورت جد رونق گرفته است به اهمیت و جایگاه خطیر خبرنگاران اشاره کرد و گفت:: خبرنگاران باید در کار خبری رسالت و اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند و همواره در راستای رشد و توسعه شهرستان به ویژه کمک به ارتقاء توانمندی‌های بومی تلاش کنند.
وی در ادامه با اشاره به پتانسیل‌های خاص موجود در شهرستان خاتم نظیر اقلیم منحصر به فرد این منطقه در استان، جوان بودن شهرستان در قیاس با شهرستان‌های دیگر، جاذبه‌های گردشگری فراوان موجود در شهرستان، سنت‌ها و آداب و رسوم ویژه این منطقه و... خواستار شناساندن و مطرح شدن این ویژگی‌ها در رسانه‌ها شد.
رضا شکاری عضو دیگر شورای اسلامی شهر هرات نیز در ادامه با بیان تاریخچه‌ای از خبرنگاری و بحث خبر در ایران و اثراتی که قشر خبرنگار در جامعه می‌توانند داشته باشند روز خبرنگار و شهادت شهدای خبرنگار را گرامی داشت و به گوشه‌ای از وظایف خبرنگاران اشاره کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف خبرنگاران ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه است خاطر نشان کرد: خبرنگاران زمینه همدلی در جامعه را فراهم سازند و همواره در راستای رشد و توسعه جامعه و شهرستان تلاش کنند.
روح الله افخمی عضو دیگر شورای شهر نیز در ادامه با تبریک روز خبرنگار خواستار انعکاس نقاط قوت، ضعف و نقد‌ها شد.
صادق پور احمدیان در ادامه به عنوان عضو دیگری از شورای شهر هرات با تبریک روز خبرنگار به برخی از نقد‌های صورت گرفته به شورا‌ها اشاره کرد و افزود: انتقاد حق هر شهروندی است امام تخریب شورا‌ها به منزله تخریب یک شهر است و همواره شورا‌ها پذیرای نقد‌های سازنده خواهند بود.
سرکار خانم فلاحتی نیز در ادامه به عنوان عضو دیگری از شورا با تبریک این روز گفت:: شورا‌ها نمایندگان مردم هستند و خبرنگاران یاری دهنده شورا‌ها در اجرای امورات باشند.
در ادامه نیز شهردار هرات و اعضای شورای شهر به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
ارسال نظرات