خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس:
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس گفت: به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌های متنوع هفته ازدواج در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۸۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، علی رضایی اظهار داشت: در  اولین روز هفته ازدواج  که به عنوان جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت های زندگی نامگذاری شده است،، جشن ازدواج جوانان شهرستان آباده  درمیان استقبال پرشور مردم  روز 22 مرداد  در پارک شهدا با همکاری اداره ورزش و جوانان آباده و به همت سجاد یوسفی و جوانان پرشور این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال سایر شهرستان های استان فارس نیز برای برگزاری جشن ازدواج برنامه ریزی  مطلوبی انجام داده اند تا بدین وسیله امید و نشاط را در سطح جامعه به ویژه جوانان افزایش دهند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس عنوان روزدوم هفته ازدواج را روز جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت های مدیریت خانواده عنوان کرد و ابرازداشت: دراین روز خدمات مشاوره ای توسط 8 مرکز دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان دراستان فارس به افراد ارائه می شود.

رضایی گفت:روز جوانان، ازدواج و و توانمندسازی مهارت های اقتصادی سومین روز هفته ازدواج است که تلاش می شود جلسه ای با حضور فعالان اقتصادی بخش خصوصی برای آشنایی جوانان با فعالیت های این قشر و چگونگی کار آفرینی برگزار شود.

 وی تاکید کرد: روز جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت های فرزندپروری چهارمین روز هفته ازدواج است، که در این روز کارگاههای بعد از ازدواج و چگونگی برقرای ارتباط مناسب با فرزندان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: روز پنجم هفته ازدواج روز جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت های  معنوی و دینی نامگذاری شده است و در این روز از مراکز مشاوره بازدید به عمل خواهد آمد.

رضایی از برگزاری نشست ستاد ساماندهی ازدواج با حضور فرمانداران  و مدیران در شهرستان های مختلف همزمان با روز ششم هفته ازدواج که به نام جوانان، ازدواج و توانمندسازی سواد رسانه ای  ثبت شده است خبر داد.

وی خاطر نشان کرد : در آخرین روز از هفته ازدواج یعنی روز جوانان، ازدواج و توانمندسازی سمن های عرصه ازدواج نیز کارگاه ازدواج سازمان های مردم نهاد در خانه جوان شیراز برگزار می شود.

در تقویم جمهوری اسلامی، از اول ذی الحجه (22 مرداد) تا 7 ذی الحجه(28 مرداد) که همزمان با پیوندآسمانی حضرت علی (ع)با حضرت فاطمه (س) است  به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها