خبرهای داغ:
سروان پاسدار حسین آرامش فرماند حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) هدف از برگزاری این جشن را تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی ساده و ایرانی اسلامی بیان کرد .
کد خبر: ۹۰۴۶۷۳۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ 400 زوج کاشانی آغاز زندگی خود را جشن گرفتند، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری با بیان اینکه زندگی زناشویی موفّق شرایطی دارد اظهار داشت: اگر زوج‌های جوان ما بخواهند زندگی زیبا و موفّقی داشته باشند باید اصول و قانون زندگی را به‌خوبی رعایت کنند و همان‌طور که در جامعه قانون و اجرای قانون لازمه موفقیّت در امور است در زندگی زناشویی نیز اجرای قانون خاصّ زناشویی منجر به یک زندگی شیرین و موفّق خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آیه 34 سوره مبارکه نسا گفت:در این آیه شریفه 3 قانون مربوط به مردان و 3 قانون در مورد زنان ذکر شده است که در مورد قوانین مردان ابراز محبّت به خانواده مورد اهمّیت واقع شده است.

وی ادامه داد: در آغاز یک زندگی زناشویی، مردان باید بسیار دقّت و توجّه داشته باشند که نادیده گرفتن نیاز و علاقه همسرشان منجر به صدمه جدّی به بنیان خانواده خواهد شد.

ماندگاری در خصوص محبّت و ابراز علاقه مرد به همسر خود اشاره‌ای به حدیث ارزشمندی از رسول اکرم(ص) کرد و گفت: رسول اکرم(ص) فرمود اگر مردی با همسر خود گفت‌وگوی محبّت‌آمیز داشته باشد، ثواب آن از اعتکاف در مسجدالنّبی بیشتر است.

کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا اشاره‌ای به فقر عاطفی در خانواده‌های امروزی کرد و تصریح کرد: امروزه فقر عاطفی و کمبود محبّت در خانواده‌ها منجر به فسادها و جرم های گسترده‌ای در سطح جامعه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها