فرمانده سپاه قدس گیلان؛

فساد برخی مدیران سبب از بین رفتن اعتماد عمومی می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فساد برخی مدیران موجب شکستن اعتماد عمومی در جامعه می‌شود گفت: قوه‌ قضاییه باید به‌صورت جدی با مفسدان اقتصادی برخورد کند.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۲۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج نیوز، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جشن بزرگ ایثار با حضور رزمندگان، آزادگان و خانواده‌های شهدای گیلان با اشاره به اینکه نام بردن و ذکر نام جامعه ایثارگری در ایران اسلامی یک شرف و ارزش است اظهار داشت: متاسفانه برخی جایگاه این قشر مقدس را به‌درستی درک نکرده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ذکر نام شهدا عاملی شفا‌بخش و معجزه‌ای گرانقدر است‌ و ایران اسلامی حیات، صلابت و اقتدار خود را مدیون این قشر مقدس است گفت: هر کشوری از یک قدرت منحصر به فرد برخوردار است.

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه آمریکا به واسطه قدرت علم و تکنولوژی خود جنایات گسترده‌ای را در نقاط مختلف جهان انجام داده است بیان کرد: عربستان پول و ثروت را عامل قدرت خود می‌داند و با صرف هزینه‌های گزاف در تلاش است که خود را در جهان توانمند و مطرح کند.

وی با اشاره به اینکه باید از خود پرسید که قدرت ایران اسلامی چیست که به واسطه آن تمامی دولت‌های سلطه دنیا را از منطقه بیرون رانده است خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره وجود شهدا را مظهر قدرت و صلابت جمهوری ایران اسلامی معرفی کرده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید با شهادت خود به خدا متصل می‌شود به واسطه این اتصال، قدرت این را دارد تا از خداوند تحقق اهداف و استجابت دعا‌های افراد را خواستار باشد تصریح کرد: شهیدان مظهر قدرت، صلابت، ایستادگی و شکوفایی ایران اسلامی هستند.

عبدالله‌پور با اعلام اینکه رئیس ستاد ارتش نیروی دریایی آمریکا چندین سال پیاپی در نامه‌ای به علت ناکارآمدی و عدم توانایی ناوهای جنگی خود در مقابله با نیروهای مسلح ایران اسلامی خواستار بازگشت ناو‌های جنگی آمریکا از خلیج فارس است گفت: ارتش آمریکا دریامحور است.

وی با اشاره به اینکه برخی از این ناو‌ها از چندین طرف و از شعاع چندین کیلومتری محافظت می‌شود و با راهدار‌های هوشمند و پیشرفته حرکت هر جنبنده‌ای را رصد می‌کنند افزود: ناوها و تجهیزات ارتش آمریکا در برابر توانمندی‌های نیروهای مسلح و سپاه‌پاسداران ایران اسلامی مستأصل است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سران نظامی آمریکا به درستی به این امر واقف‌ هستند بیان کرد: توانمندی و قدرت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وجود رادار‌های گسترده و هوشمند ناوهای آمریکایی به‌گونه‌ای است که بدون شناسایی شدن به ناو‌های آمریکایی نزدیک می‌شوند.

وی با اشاره به دستگیری ملوان‌های آمریکایی در خلیج‌ فارس و با بیان اینکه این ملوانان در زمان دستگیری به شدت ترسیده بودند و حتی بدون شلیک یک گلوله با ترس و بزدلی تسلیم شدند گفت: قدرت ایران اسلامی از صلابت شهدا است و این قدرت ترسی گسترده را در دل‌های دشمن ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه مظهر قدرت و شکوفایی ایران اسلامی شهدا، ایثارگران و جانبازان هستند که رعب و وحشت گسترده‌ای در دل دشمنان ایجاد کردند تصریح کرد: همواره باید قدردان ایثارگران، جانبازان، شهدا و خانواده معظم شهدا بود.

وی با اشاره به اینکه همواره دشمن شماره یک ایران اسلامی رژیم جعلی اسرائیل است و قدرت‌های استکباری مانند آمریکا با همکاری و کمک این رژیم غاصب اهداف خود را در خاورمیانه دنبال می‌کنند افزود: دشمنان ما و رژیم غاصب صهیونیستی به‌دنبال این هستند تا غزه‌ای دیگر در کنار مرز‌های ایران اسلامی ایجاد کنند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه تمامی توطئه‌های و نقشه‌های شوم دشمنان و رژیم جعلی صیهونیستی پیش از طراحی به‌دست توانمند ایران اسلامی شناسایی می‌شود تصریح کرد: هیچ قدرتی جرأت دست‌درازی به ایران اسلامی را ندارد و دشمنان ما به‌درستی به این امر واقف هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه تمامی مشکلات اقتصادی کشور با کار و تلاش مسئولان و همیاری مردم برطرف می‌شود خاطرنشان کرد: ملت در فشار و تنگنای گسترده‌ای به‌سر می‌برند و مدیران و مسئولان باید با یکدیگر مشکلات پیش رو را برطرف کرده و همواره باید در کنار یکدیگر باشند.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه درب اتاق مدیران همواره باید برای مردم باز باشد و منافع مردم را بیش از منافع خود دنبال کنند افزود: مشکلات و معضلات موجود در کشور همگی از تحریم‌ها و وجود آمریکا نیست و این مشکلات ریشه در مباحث داخلی کشور دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در شرایط کنونی مسئولان باید تلاش بیشتری را به‌کار گیرند و مجلس نظارت‌های خود را افزایش دهد تصریح کرد: ساختاری نادرست به مدل غربی در سیستم مدیریتی کشور وارد شده که نیازمند اصلاح قوانین است.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با مفسدان و رانتخواران باید به‌طور ویژه سرعت گیرد افزود: مفسدان و رانتخواران از قوانین دست و پا گیر برای رسیدن به اهداف خود سوءاستفاده می‌کنند و مجلس باید نواقص موجود را در حوزه‌های مختلف از بین برده و بستر سرمایه‌گذاری را در کشور تسریع کند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه عدم همدلی و همکاری در کشور از تحریم‌های آمریکا نیست و تنها از مشکلات داخلی است که با همت، تلاش و دوری از اختلافات برطرف می‌شود تاکید کرد: شأن ملت ایران اسلامی وضعیت موجود نیست و کشور با تنگا‌ه‌ها و سوءمدیریت گسترده‌ای مواجه است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مناطق محدوده معلولین رشت با 407 خانوار از آب آشامیدنی سالم و فاضلاب محروم بود گفت: با همکاری نیروهای جهادی و آب‌ و فاضلاب شهری رشت این منطقه از آب آشامیدنی سالم برخوردار شد و هم‌اکنون در راستای شبکه فاضلاب بهداشتی این منطقه اقدام شده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته هزار واحد منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد گیلان ساخته شد و این اقدام ادامه دارد بیان کرد: قوانین دست‌ و پاگیر به منظور توسعه و پیشرفت جامعه باید از سوی مجلس بازبینی و اصلاح شود.

عبدالله‌پور با بیان اینکه با در کنار هم بودن تمامی مشکلات کشور برطرف می‌شود و باید همواره با دولت برای رفع مشکلات مردم همیار بود افزود: مدیران و مسئولان باید به یکدیگر کمک کنند و همواره برای شنیدن مشکلات و دغدغه‌های مردم گوش شنوا داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه باید به صورت جدی با مفسدان اقتصادی برخورد کند زیرا مدیری که فساد می‌کند موجب عدم اطمینان مردم به مسئولان می‌شود گفت: فساد برخی مدیران موجب شکستن اعتماد عمومی در جامعه می‌شود و شکستن اعتماد عمومی گاه موجب عدم پایبندی مردم به انقلاب می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برخی نمی‌خواهند مسائل موجود را درک کنند و به دنبال دعوا و اختلاف هستند خاطرنشان کرد: شرایط کنونی کشور به شدت نیازمند اتحاد، همدلی، انسجام و همت مضاعف است و این عامل با در کنار هم بودن محقق می‌شود.

عبدالله‌پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را به سرعت طی می‌کند و در این مسیر هرگز متوقف نمی‌شود تاکید کرد: پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی به گونه‌ای است که امروز اسرائیل در مقرهای خود مجبور به استفاده مترجمان بسیار است تا زبان ایرانی، سوری، عراقی و یمنی را ترجمه کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا می‌داند که ایران اسلامی به درستی توانایی مقابله با آنها را دارد وگرنه به سرعت به ایران اسلامی حمله می‌کرد تصریح کرد: تمامی امید آمریکا به فشار‌های اقتصادی و اختلافات داخلی در کشور است که این عوامل با همت، همدلی و اتحاد به درستی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/م

/خبرگزاری تسنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار