خبرهای داغ:
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از نهاد خانواده به عنوان مقدس ترين نهاد اجتماعي و ازدواج به عنوان والاترين معروف اسلامي یاد کرد و گفت. مسائل و مشکلات موجود در حوزه ازدواج از جمله افزایش میانگین سن ازدواج و کاهش تمایل به ازدواج در میان برخی از آن ها و به دنبال آن مشکلات اجتماعی و فرهنگی، این ضرورت را ایجاب می کند که فرهنگ سازی گسترده و موج آفرینی فراگیری در راستای فرهنگ صحیح الگوی ازدواج آسان و آگاهانه و پایدار در جامعه انجام شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۰۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به اینکه  ازدواج آسان ، پایدار و آگاهانه سبب استحکام بنیان خانواده در جامعه می شودگفت: برنامه‌ریزی برای ترویج ازدواج آسان نیازمند تلاش و همکاری ادارات فرهنگی است و باید برنامه‌های مناسبی در این راستا ارائه شود.
وی به امر مقدس ازدواج و جایگاه بسیار والای آن برای مقابله با آسیب های اجتماعی از دیدگاه دین اسلام اشاره کرد و افزود: ازدواج موجب حفظ دین، رابطه محبت‌آمیز، جذب محبت الهی و کسب انس، آرامش و سلامت در جامعه می‌شود.
حجت الاسلام حمیدی  اعلام کرد: کارگاههای آموزشی زوجین جوان پیرامون مسایل قبل، حین و بعد از ازدواج و کارگاههای آموزشی  تحکیم بنیان  خانواده و فرزند پروری و مشاوره وروانشناسی به طور رایگان و برگزاری جلسات آموزشی دختران و پسران جوان در دوران بلوغ در طول سال در مراکز فرهنگی شهرداری  و پارکهای بانوان برگزار میشود  
وی با اشاره به  برگزاری برنامه های مختلف  فرهنگی  و هنری در هفته ازدواج افزود: برگزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی  و فرزند پروری  و ازدواج آسان ،مشاوره وروانشناسی  رایگان ، برگزاری جشنواره ازدواج ومسابقات و اردوهای فرهنگی وتفریحی از برنامه های هفته ازدواج شهرداری تبریز است که  در مراکز فرهنگی  و پارکهای بانوان شهرداری تبریز برگزار می شوند.
حجت الاسلام حمیدی در پایان گفت: تحکیم بنیان خانواده اساس هدایت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می آید و  با مدنظر قرار دادن این موضوع شهرداری تبریز گسترش تحکیم خانواده را در راس راهبرد های اجتماعی خود قرار داده است و تا کنون توانسته منشا خدمات بیشماری در این حوزه  باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها