خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان از  اعزام دانشجویان بسیجی گروه جهادي شهيد چمران در قالب پنج گروه به مدت یک ماه در روستاهای محروم پشت کوه فریدونشهر خبرداد..
کد خبر: ۹۰۴۶۶۷۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاري بسيج سرهنگ پاسدار محمود فروزاد در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص اردوهاي جهادي اظهار کرد: امسال اعزام دانشجویان بسیجی در قالب گروه های جهادی به پشتكوه فريدونشهر در راستاي اقدامات عمرانی، سازندگی و محرومیت زدایی و فرهنگي انجام شد.

وی ادامه داد: دانشجویان بسیجی در راستاي عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، آتش به اختیار وارد میدان عمل شدند و با استفاده از کمک های خیرین و مردم اقدامات محرومیت زدایی را در قالب پنج گروه جهادی به مدت یک ماه در شهرستان فریدونشهر و روستاهای محروم پشت کوه انجام می دهند.

فرمانده سپاه گلپایگان گفت: تا کنون دو گروه جهادی از دانشجویان پسر به این منطقه اعزام شدند تا در محرومیت زدایی و ساخت خانه ها در آن منطقه اقدام کنند. همچنین گروه های جهادی خواهران اقدامات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ...در سطح روستاهای پشت کوه فریدونشهر را انجام می دهند.

سرهنگ فروزاد افزود: در شرایطی که شاید گذر خیلی از مسئولان به این مناطق نیفتد اما دانشجویان بسیجی با تعهد بسیجی خود وارد اردوهای جهادی شده اند.

وی یادآورشد: اردوهای جهادی برای چندین سال است که در حال اجرا است و تاثیرات فرهنگی، اجتماعی و مردمی خود را گذاشته و کاملا رضایت بخش بوده است. تلاشمان براین است که این برنامه ها به تناوب در ایام مختلف و به صورت متمرکز انجام پذيرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها