خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپايگان،عمل به منویات مقام معظم رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی ،تکیه به توان داخلی ، چشم نداشتن به آمریکای جهان خوار را رمز پيروزي در جنگ اقتصادي خواند.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۷۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبر گزاري بسيج از گلپايگان، سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده سپاه گلپایگان اظهارداشت :بی شک خبر و خبرنگاری قدمتی به بلندای تاریخ دارد و خبرنگاران سربازان عرصه آگاهی بخشی و عرصه اطلاع رسانی آن هم با صداقت و با شرافت برای مردم هستند.

سرهنگ فروزاد بيان داشت : در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ، انقلاب ما با شبیخون همه جانبه و جنگ در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی ، پژوهشی و فضای رسانه ای و سایبری روبرو می باشد و بی شک خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی  و روشنگري به مردم نقش عمده ای دارند.

فرمانده سپاه گلپایگان با بیان اینکه در هر عرصه ای که دشمن در مقابل انقلاب اسلامی ما قرار می گیرد باید آرایش خاص نظامی داشته باشیم ابراز داشت: اگر دشمن در هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی و جنگ مستقیم را بر ما تحميل كرد بی شک داشتن آرایش نظامی خاص و حضور همه جانبه مردم برگ برنده این نظام و انقلاب در برابر دنیای استکبار در هشت سال دفاع مقدس بود .

وی با عنوان اینکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ، جنگ اقتصادی نمایان شده و دشمن در عرصه های مختلف بویژه اقتصادی علیه انقلاب اسلامی وارد عمل شده بی شک باید آرایش خاص در برابر این جنگ داشته باشیم بیان داشت: اولین مرحله آن است که مسئولین و دست اندرکاران امور اقتصادی و دولتمردان و مردم ما ، به این باور اقتصادی برسند که ما در جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمن بویژه آمریکای جهان خوار هستیم. در این عرصه، گرفتن آرايش خاص با تكيه بر منویات مقام معظم رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی ،تکیه بر توان داخلی ، چشم ندوختن به کشورهای خارجی بویژه آمریکای جهان خوار ، دل نبستن به مذاکرات بیهوده ،لازمه پيروزي است.

وی گفت : در جامعه انقلابی ما بزرگترین برگ برنده ،داشتن روحیه انقلابی می باشد و خبرنگاران انقلابی ما این روحیه را دارا می باشند.

فرمانده سپاه گلپایگان تاکید کرد: مهمترین بحث در خبرنگاری صداقت و شرافت هست که خبرنگاران انقلابی این خصوصیات را دارا می باشند

وی افزود: متاسفانه در شهرستان ، بعضی قلم به دستان و جیره خوارانی هستند که روز به روز و طبق گروه بندی های سیاسی، لکه ننگی بر دامن خبرنگاران ایجاد می کنند و صحنه انقلابی را از آن حالت خاص انقلابی و روحیه انقلابی دور می کنند ، اینها به عنوان خبرنگار قلمداد نمی شوند.

سرهنگ فروزاد اذعان داشت : خبرنگاران انقلابی ما همچون شهید صارمی با باور و اعتقاد به  ارزشهاي انقلاب با خون خود حقانیت انقلاب را ثابت کردند و نیاز هست مسئولین ما در مقابل به مشکلات خبرنگاران رسیدگی نمایند و احترام بیشتری برای خبرنگاران انقلابی قائل شوند و کمک حال خبرنگاران انقلابی باشند تا بتوانند به وظایف انقلابی خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج از جمله نهاد های انقلابی است که در طول چهل سال با تفکر انقلابی و روحیه جهادی و بسیجی خود در عرصه های مختلف ورود پیدا کرده و در کنار خبرنگاران در جهت ترویج فرهنگ ناب اسلامی ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ظرفیت عظیم انقلاب اسلامی ما، مقابله با معضلات مختلفی که در انقلاب و جامعه خود داریم حضور داشتند.

وی ادامه داد: تمام تلاش سپاه به عنوان نهاد انقلابی که طبق قانون اساسی وظیفه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را دارد این بوده که مشکلات جامعه ما کمتر شود و به مردمی که انصافا در تمام صحنه ها حتی جلوتر از مسئولین ما حرکت کردند و مدافع انقلاب اسلامی بودند خدمات رسانی داشته باشد.سپاه سازماني صرفا نظامی نیست بلکه یک سازمان کاملا اعتقادی وکاملا رسالت محور برای  پيشبرد اهداف انقلاب اسلامی است .

سرهنگ فروزاد اذعان داشت: اگر می بینید خناسان در بوق و کرنا می کنند که چرا سپاه در مسائلی مانند مسائل اقتصادی ورود پیدا می کند به دلیل وظیفه و رسالت سپاه و عمق پيشرفت هاي راهبردي سپاه در نظام اسلامي است.

وی ادامه داد: در عرصه های مختلف می بینیم که کارها با حضور پاسداران و بسیجیان به نتیجه رسیده و کمک کار مجموعه دولت بوده است .

سرهنگ فروزاد یادآور شد:نیاز هست که خبرنگاران این عرصه ها را بشناسند و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند و در برابر شبهاتی که در فضای مجازی ایجاد می شود می توانیم حقانیت انقلاب و حقانیت بسیج و سپاه  را نشان دهند.

وی در خاتمه افزود : برخی از قلم به دستان و جیره خواران بعضی از مطالبات مانند رفع حصر یا مطرح کردن بحث فتنه و فتنه گران و مباحثی از این دست را مطرح می کنند و اولویت های جامعه و داشته ها و توانمندی های خود را نادیده می گیرند.

در پايان از  پنج نفر از خبرنگاران فعال در باشگاه خبرنگاران  بسيج تجليل به عمل آمد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها