نشستی در بوستان ولایت استان یزد با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پایگا هها و گردان‌های خواهر ناحیه مرکزی به دعوت فرمانده ناحیه مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۶۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: نشستی با حضور فرماندهان گردان حوزه و پایگاه‌های خواهران ناحیه مرکزی در بوستان ولایت و به دعوت فرمانده ناحیه مرکزی برگزار شد. 
جوکار در این جلسه گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف بسیج کمک به مردم است و  پایگاه‌های خواهر از این لحاظ فعال هستند و ازصندوق‌های قرض الحسنه، تهیه جهیزیه و سیسمونی که خود نوعی اردوی جهادی به حساب می‌آید با خبر هستم، ولی کمک به بصیرت مردم نیز نباید فراموش شود .
فرمانده ناحیه مرکزی ادامه داد: دشمن با انتشار خبر‌های کذب در فضای مجازی با افکار مردم بازی می‌کند و ما با نشست‌های سیاسی و بصیرتی باید مردم را آگاه کنیم .
وی همچنین ادامه داد: ماموریت همه بسیجیان مقابله با جنگ نرم و عمق بخشی داخلی و روشنگری برای مردم است و برای این کار همراه بودن با مردم بسیار مهم است پایگاه‌ها باید برای تمام رده‌های سنی و اغشار جامعه برنامه داشته باشد .
در ادامه این نشست جمشیدی مسئول بسیج جامه زنان ضمن تبریک روز اول ماه مبارک ذی الحجه و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) این روز را به فال نیک گرفت واز سرهنگ جوکار بخاطر این نشست و تعامل بین فرماندهان تشکر و قدر دانی کرد.
جمشیدی در ادامه گفت: زنان جامعه ستون و محور خانواده هستند دشمنان می خواهند نقش مادر بودن و همسر بودن را از خانم‌های جامعه بگیرند و ما باید با خدمات مفید نقشه‌های دشمان را نقش بر آب کنیم شما بسیجیان مخلصی هستید که تا آخر پای این انقلاب و رهبر و ولایت فقیه ایستاده اید .
در پایان این نشست پرسش و پاسخی بین فرماندهان و سرهنگ جوکار برگزار شد.
ارسال نظرات